Klacht Online.nl: Maandenlang slechte internetverbinding tot wel geen verbinding GEEN INTERNET.

# 197879
Mehmet

Ik ben al jarenlang klant bij online.nl alleen laatste aantal maanden krijg ik que service niets terug voor het geen waarvoor ik betaal, dat is erg frustrerend, ik heb meestal last van slechte verbinding van internet en zelfs in sommige gevallen dat ik dagen zonder internet zit. Hierdoor ben ik als consument gedwongen om 0900 nummer ook nog eens te bellen dit kost mij hoop geld en tijd. Antwoord: we doen ons best en excuus.

Ik betaal elke maand aan dit bedrijf alleen ben ontzettend teleurgesteld en heb spijt van dat ik voor online heb moeten kiezen. Ik wil mijn geld terug voor wat ik heb moeten betalen maar niet de beloofte service heb gekregen als klant zijnde . Desnoods wil ik van mijn huidige contract af.

Online.nl
    Beste Mehmet,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Vervelend om te horen dat u problemen ondervindt met uw verbinding.

Er is een klachtendossier voor u aangemaakt. Uw contactpersoon neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.

Vincent van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?