Klacht Online.nl: Meerdere klachten, lees! zeer ontevreden
Details
Klacht
niets dan problemen bij Online.nl hieronder een opsomming:- Eerste week geen internet door gepruts, uiteindelijke 2 monteurs op bezoek.
- Start datum verzetten zij zelf naar een paar dagen eerder en brengen dat in rekening, of je modem nou online is of niet.
- Tussentijds worden klachten bijna niet in behandeling genomen, 1 maal de opmerking geplaatst om kostenloos van elkaar af te komen, daar kwam wel direct reactie op dat dat niet de bedoeling is.
- Diensten aangeboden op de tv ontvanger werken niet tot slecht, blokkerig beeld en opnames stoppen te vroeg.
- tv ontvanger loopt vaak vast.
-Online is een handpop van Talpa, zodra Talpa besluit dat er niet meer mag worden vooruitgespoeld voert online dit zonder blikken of blozen door.
- Het opnemen is een wassen neus, dit blijkt een online dienst te zijn waardoor je de bestanden niet lokaal hebt, dit houd in, geen internet, geen programma's terug kijken.
(lichtpuntje) Door de prijswijziging uiteindelijk toch kunnen opzeggen.
- Word er toch nog een factuur van 45 euro door je slokdarm geduwd.
- over eerdergenoemde factuur zit ik op het moment van typen te bellen met online, 30 minuten in de wacht.
- de beloofde retour-doos wordt niet opgestuurd, ik vermoed dat ze straks ook nog proberen een factuur te sturen voor de appparatuur
Gewenste oplossing
Krijg je zaken eens op orde online, zo behandel je klanten niet. De klantenservice is bijzonder onprofessioneel en niet gericht om met oplossingen te komen.wikkel aub mijn abbonement netjes af en we zien elkaar nooit meer!
Korter!
- Mijn 45 euro terug van juli.
- retourdoos opsturen.
MAND!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.