Klacht Online.nl: Mensen blijf weg van dit bedrijf, slechter dan slecht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 63708
Gebruiker
dielange
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Als eerste is de hardware ver onder de maat, niet uitontwikkelde troep vol bugs.
Daarnaast belangrijkste:

Nog nooit zo een slechte internetverbinding gehad, internet valt 5/6 keer per dag volledig weg en is bovendien zo onstabiel als het maar kan. (snelheid schiet echt van links naar rechts, router resetten en dergelijke bieden geen soelaas) meerdere malen gebeld om melding te maken, technische dienst gaat u terugbellen is steevast het antwoord. UIteindelijk wordt je gewoon niet teruggebeld, klantenservice is daarmee ook ver onder de maat
Kortom: buitengewoon slecht product met buitengewoon slechte service.
Het TV product is niks mis mee (ook niet moeilijk want dit is gewoon KPN digitenne uiteindelijk dus dat werkt wel)

Gewenste oplossing

Het is al verpest, geen klant meer, ook nooit meer in de toekomst.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    dielange
    Datum
    Typerend voor Online, hier zetten ze standaard praatje neer met beloftes. Deze worden, als zeer gebruikelijk bij Online gewoon niet nagekomen. Het is treurig te moeten melden dat me dit in geen enkel opzicht verbaasd..
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Lotens,
    Zoals besproken zullen wij u dossier sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl
  4. Auteur
    dielange
    Datum
    Waardeloos, mosterd na de maaltijd. Nie wieder online

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen