Klacht Online.nl: Mensen Online.nl zijn OPLICHTERS !!! 30Mbit bestaat niet !!!!!

# 71903
justkids.eu

Al bijna 9 maanden ben ik bezig met online.nl om mijn internetsnelheid (supersnel ahum ahum) omhoog te krijgen. Ik zou zogezegd een 30Mbit abonnement moeten hebben.
Na maanden van bellen en zeuren kwam ik er (toevallig) achter dat mensen met een 30Mbit abonnement maar een 20Mbit profieltje op de lijn hebben.. Dit omdat volgens de "vriendelijke" medewerkers van online.nl 30Mbit toch niet haalbaar is in de praktijk..

Als dat toch niet haalbaar is dan waarom wel reclame maken voor 30Mbit en waarom iedereen voor 30Mbit laten betalen ?? Dan noem ik oplichterij met de neiging naar pure DIEFSTAL !!!

Echt waar,.. ik zal de gelukkigste man op aarde zijn als ik EINDELIJK van online.nl AF BEN !!!

Er is niks wat online kan doen om dit goed te maken.. Mijn taak is het nu om zolang mijn abonnement nog loopt iedereen te waarschuwen voor ONLINE.NL

Online.nl
    Geachte,Wij hebben eerder contact met u gehad en de oplossing besproken. Onze policy blijft ongewijzigd.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    justkids.eu
    Maakt niet uit,.. Ik heb dus nog een jaar om klachten te blijven posten over jullie oplichters-praktijken
    Online.nl
    Geachte,Het staat u vrij uw mening te uitten. Onze policy blijft ongewijzigd. Indien u het hiermee niet eens bent kunt u uw klacht ook voorleggen aan een geschillen commisie. Zij zullen uw klacht onpartijdig beoordelen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)

Ook een klacht indienen over Online.nl?