Klacht Online.nl: met alles in 1 pakket werkt tv niet goed tot zeer slecht

Klachtnummer
# 113359
Gebruiker
vink
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Per 1 april alles in 1 pakket van online ( voorheen ook internet en telefoon van online gehad zonder probleem) bij tv kijken staat het beeld stil of gaat schoks gewijs, geluid valt ook weg, wel beeld en geen geluid etc etc. Met online al 7x gebeld, ik heb inmiddels nieuw modem en nieuwe tv ontvanger gekregen zonder info erbij, dit reeds ook aangesloten werkt nog steeds niet. na diverse malen met online gebeld te hebben, werd er gezegd we lossen het op, technische dienst gaat U bellen, er komt een monteur langs enz enz. maar er gebeurt helemaal niets . Kosten gaan wel gewoon door, heb ook gemeld dat mij telefoon rekening hoog is, werd er gezegd dat dat kwam doordat ik vaak met
09009515 belde (klanten service nr van online) iemand die beslissingsbevoegd is krijg ik niet aan de , Hoe word dit opgelost.???

De oplossing

Ik wil terug naar mijn oude pakket( internet en telefoon) heb reeds meerdere malen aangegeven aan de klantenservice van online .
wil financieele vergoeding van gemaakte telefoonkosten en wil geld terug van het reeds betaalde gedeelte van het contract mbt tot tv.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Uw contact persoon zal zo snel mogelijk contact op nemen om samen tot een gepaste oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    vink
    Datum
    dit is het antwoord wat ik al 7x gehoord hebt, na twee en halve maand begint mijn gedult op te raken . U weet wat ik wil. U heeft iets geleverd wat niet fuctioneerd ,echt een blamage van online, als online zo met zijn vaste klanten omgaat zal het snel bergafwaarts gaan
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste vink,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek van heden middag het volgende.
    Ik heb u een email gestuurd met de afspraken die ik met u gemaakt heb. Zodra ik meer informatie heb neem ik nogmaals contact met u op.
    Ik hoop dat u uw klacht hier alvast zou willen sluiten.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Online.nl (dm)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste vink,
    Het is fijn dat ik alle problemen voor u op hebben kunnen oplossen. Ik zou het erg waarderen als u de klacht hier zou willen sluiten.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Online.nl (dm)
  5. Auteur
    vink
    Datum
    ik ben tevreden over de genoemde oplossing, ga mijn klacht intrekken zodra alles afgehandeld is en het genoemde bedrag ook op mijn rekening is terug gestort. mvg vink
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste vink,
    Het is fijn dat ik alle problemen voor u op hebben kunnen oplossen. Ik heb u de afhandeltermijn per email toegestuurd.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Online.nl (dm)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen