Opgelost door Online.nl: mijn abonnement op online.nl is topgezet terwijl het moet worden voortgezet

marcel

Ik heb bijtijds aangegeven te willen verlengen en heb een mail gekregen van online.nl dat dit gewoon kan en dat het eerste jaar weer korting wordt gegeven. Vanuit het buitenland kan ik online.nl niet bellen en ze reageren ook niet op het contactformulier dat ik heb ingevuld. Mijn klantnummer is W2252909. Het kenmerk van de laatste emailwisseling is #13168

mijn contract gewoon weer met

Geachte heer/mevrouw marcel,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

marcel
    ik heb nog niets gehoord van online.nl....... nog steeds zonder internet
    marcel
    ik krijg net een mail van online.nl ......... maar ....... ik heb niet gevraagd om verlenging met 12 maanden, de afspraak was verlenging met 24 maanden waarbij het het eerste jaar de prijs 9.95 zou zijn
    Geachte heer/mevrouw marcel,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Zoals besproken worden de problemen omtrent uw contractsverlenging opgelost en zodra dit proces rond, word u per mail op de hoogte gebracht door onze medewerker van de klachtenafdeling.

Geachte heer/mevrouw marcel,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

marcel
    Dank voor de geboden oplossing. Wat de communicatie moeilijk maakt is het 0900 nummer dat niet bereikbaar is vanuit het buitenland. Natuurlijk hebben we ook het online-formulier een paar keer ingevuld, maar daar wordt meestal niet op gereageerd. Internet via Online.nl werkt prima en is zeer betaalbaar, maar de communicatie kan beter. Ik ben tevreden met de geboden oplossing.

marcel

Ook een klacht indienen over Online.nl?