Opgelost door Online.nl: mijn abonnement op online.nl is topgezet terwijl het moet worden voortgezet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 124118
Gebruiker
marcel
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik heb bijtijds aangegeven te willen verlengen en heb een mail gekregen van online.nl dat dit gewoon kan en dat het eerste jaar weer korting wordt gegeven. Vanuit het buitenland kan ik online.nl niet bellen en ze reageren ook niet op het contactformulier dat ik heb ingevuld. Mijn klantnummer is W2252909. Het kenmerk van de laatste emailwisseling is #13168

De oplossing

mijn contract gewoon weer met

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw marcel,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    marcel
    Datum
    ik heb nog niets gehoord van online.nl....... nog steeds zonder internet
  3. Auteur
    marcel
    Datum
    ik krijg net een mail van online.nl ......... maar ....... ik heb niet gevraagd om verlenging met 12 maanden, de afspraak was verlenging met 24 maanden waarbij het het eerste jaar de prijs 9.95 zou zijn
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw marcel,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Zoals besproken worden de problemen omtrent uw contractsverlenging opgelost en zodra dit proces rond, word u per mail op de hoogte gebracht door onze medewerker van de klachtenafdeling.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw marcel,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    marcel
    Datum
    Dank voor de geboden oplossing. Wat de communicatie moeilijk maakt is het 0900 nummer dat niet bereikbaar is vanuit het buitenland. Natuurlijk hebben we ook het online-formulier een paar keer ingevuld, maar daar wordt meestal niet op gereageerd. Internet via Online.nl werkt prima en is zeer betaalbaar, maar de communicatie kan beter. Ik ben tevreden met de geboden oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marcel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen