Opgelost door Online.nl: Mijn model wordt erg heet zodat ik geen telefoon kan ontvangen ook kan ik niet bellen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182127
Gebruiker
Yvonne
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Eerst moet ik de model uitzetten en na een uur heb ik opnieuw contact
Is er iets aan te doen want het is erg lastig ook ben ik bang dat i
mijn model zo heet wordt ik voel mij niet veilig met deze situatie

De oplossing

IK zou het op prijs stellen als er een oplossing komt.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Yvonne,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon voor u aangesteld.
    Deze contactpersoon neemt zo snel mogelijk contact met u op over uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Yvonne,

    We hebben zonet telefonisch contact gehad en zoals afgesproken heb ik u kosteloos een nieuw modem verstuurd.

    Wij zullen u bellen op de dag dat uw nieuwe modem word geleverd om te controleren of uw telefonie weer naar behoren functioneerd.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Yvonne,

    Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op heden nog niet gelukt. Wij zien dat het nieuwe modem is geleverd, maar nog niet is aangesloten. Wij willen u hier graag bij helpen. Wij zullen u op een ander moment nogmaals proberen te bereiken.

    Met vriendelijke groet,
    Maria van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Yvonne,

    Wij hebben meerdere malen geprobeerd u te bellen. Helaas hebben we u nog
    niet kunnen bereiken. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het op een later tijdstip nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Yvonne,

    We hebben elkaar gesproken op 24 augustus. Ik heb toen voor u kosteloos een nieuw modem besteld. Het systeem geeft aan dat u dit modem nu in gebruik heeft.

    Wij gaan er van uit dat uw klacht hierbij is opgelost. Mocht dat niet het geval zijn vernemen wij dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  6. Auteur
    Yvonne
    Datum
    Ben tevreden klacht is snel opgelost door middel een nieuw
    modem te hebben ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yvonne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy