Opgelost door Online.nl: Mijn probleem duurt nu al 11 dagen, wat VEEL TE LANG IS!

O.L. de Wit

Ik heb nu al 11 dagen GEEN TV verbinding, ondanks nieuwe modem én vandaag bezorgde tv ontvanger! De laatste krijgt geen verbonding met het netwerk.

Doordat de verschillende verbindingsproblemen al 10 dagen duren, vind ik dat er nu DIRECT op gehandeld moet worden om het probleem op te lossen, desnoods dat er morgen een monteur aan me toegestuurd wordt! Ik verwacht ook een FLINKE COMPENSATIE voor al deze ellende, want sinds mijn verouderde modem plotseling op 12 februari jl. de geest gaf, zijn er aldoor bijzondere problemen geweest om het netwerk verbinding via het nieuwe modem te realiseren. Pas vandaag is een nieuwe tv ontvanger aan me toegestuurd, enkel deze kan ook geen verbinding maken, dus ik zit vanavond WEER zonder tv- de 11de dag!)!! Via Live tv, of de tv-app op mijn laptop, of tablet kijken en/of installeren lukt ook niet. Ik kan enkel op mijn gsm naar live tv kijken, wat ontzettend vermoeiend is. Het is nu beter dan helemaal niets, maar ideaal is anders. Er moet nu echt SNEL door Online.nl gehandeld worden want ik heb geen geduld meer om tot vijf dagen (2de keer) op de technische dienst te wachten.

O.L. de Wit
Nadat ik mijn klacht gemeld had werd ik op de volgende dag meteen opgebeld door Joey. Ik legde nog eens uit wat er speelde en ik vertelde hoe erg gefrustreerd ik geworden was vanwege alle gedoe rondom de twee geleverde modems, want ik moest op mijn pc op een zeer ongebruikelijke wijze het modem activeren! Joey had dit ook nooit eerder meegemaakt! Ik moest nu een lange kabel tussen het modem en de tv ontvanger aansluiten en toen verscheen weer het installatie menu wat eerder ook gebeurde, enkel dit keer gaf ik weer opdracht om netwerk verbinding te maken en toen kwam het wél tot stand! Joey deelde mijn mening toen ik zei dat zijn collega’s die me te woord stonden over dit probleem me niet afdoende hadden geholpen. Had ik Joey meteen maar gesproken dan had ik niet 11 dagen zonder tv gezeten! Joey had me heel geduldig en op een plezierige manier geholpen, ook voor wat de compensatie voor al het ongemak betreft! Hij kwam ook zijn belofte na en belde mij vandaag nog eens op! Super!

Ook een klacht indienen over Online.nl?