Klacht Online.nl: Mijn recht van opzeggen in de 14 bedenk tijd wordt niet gehanteerd.

Tk

Hallo,
Ben niet tevreden met mijn abonnement bij online.nl wat ik sinds kort heb.
Zat altijd bij ziggo maar zag een leuke aanbieding voorbij komen dus dat gedaan.
Alleen ben ik niet tevreden met de kwalitateit van online.nl met wat ik gewend ben van Ziggo.
Ik heb recht op 2 weken bedenk tijd alleen wordt er gezegd door online.nl dat ik daar al overheen ben.
Terwijl op 20-1-2020 mijn abonnement geactiveerd werd vandaag 3-2-2020 precies 2 weken geleden.
Online.nl beweert dat het op 13-1-2020 al geactiveerd was en ik er gebruik van kon maken.
Terwijl ik op 13-1-2020 een mail van online.nl heb gekregen waarin staat dat het pakket die dag werd aangeboden aan postnl en ik het de aankomende dagen erna in huis kan verwachten.
In een eerdere mail was aangeven dat mijn abonnement op 20-1-2020 zou worden opgeleverd.
In de bijlage heb ik screenshots van de mails bijgevoegd.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen en mij mijn recht op opzegging kunnen geven.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Tiemen Kroes

Mij helpen met mijn recht van 14 bedenk tijd en dat mijn abonnement wordt beëindigt en opgezegd.

Ook een klacht indienen over Online.nl?