Klacht Online.nl: Misleiding in de reclame die online maakt op de site over HD kwaliteit .

Gerrie60

Hallo na verhuist te zijn moest ik een andere provider hebben omdat het internet niet optimaal werkte toen heb ik online aangeschaft en dat kon wel internet leveren en tv nu heb ik t pakket ontvangen en wat blijkt ik heb tv via scartkabel en een soort digitenme systeem dus niks digitaal of HD nu kan ik er niet meer onderuit omdat de termijn verstreken is bedenktijd wel te verstaan ik zag meteen dat het dus nogal misleidend is op de site van online tv een verouderd systeem en de tv flatscreen kan niet optimaal worden gebruikt analoog beeld zeg maar wat kan ik doen?

Dat ik de apparatuur per direct terug stuur en een goede provider vinden l wel digitale Tb met HDMI

Gerrie60
    Ja dat klopt maar als het pakket 14 dagen onderweg is kan ik het niet meer annuleren bovendien werk de tv niet en kunnen ook die diensten niet geleverd worden dus helemaal geen tv dit systeem bestaat n l niet meer alleen bij online , als diensten niet geleverd kunnen worden hebben jullie gevaald en stuur ik dus het hele pakket retour ondeugdelijke diensten dus! En daar wens ik geen gebruik van te maken .
    Gerrie60
    U weet net zo goed als ik dat dit systeem waardeloos is diensten die niet werken kan je terugsturen bij dit z g digitale achterhaalde systeem moet je ook met 2 personen zijn die andere persoon moet heen en weer lopen met de ontvanger anders hn je geen beeld als ik wist dat het om de z g digitenne ging had ik hem meteen teruggestuurd andere optie de hele contractduur van tv pakket afkopen 12xde maandelijkse kosten dit gaat mij weer geld kosten maar dat zal online een zorg zijn......
    Gerrie60
    Officieel wel maar dit systeem werkt niet helemaal niet zelfs ik ga dit terugsturen omdat t niet werkt het is ook een manier van tv kijken wat nergens meer bestaat KPN is er ook mee gestopt leuk voor op de camping meer ook niet of ik stuur het terug of ik betaal gewoon de contractduur is 12 x de kosten maandelijks is 15 euro x12 aan u de keus !
    Gerrie60
    Ok ik vind nog steeds dat als iets niet werkt zelfs niet op lcd led tv s las ik achteraf waar werkt t dan wel? Toch vr. Gr.
    Gerrie60
    Gelukkig ben ik nu van jullie af .😄
    Gerrie60

Ook een klacht indienen over Online.nl?