Klacht Online.nl: misleiding op de site over einddatum contract

danielfloor

m.i.v. juni ben ik verhuisd. Toen ik halverwege de maand mei mijn verschillende contracten wilde gaan opzeggen zag ik mijnonline van Online.nl onder kopje 'Mijn contract' dat mijn contract zou duren tot 31-mei. Omdat ik ongeveer een jaar geleden het contract had afgesloten met online.nl (toen nog Fiber) dacht ik dat het wel een jaarcontract zou zijn. Dus ik was uitermate content met het feit dat ik 31 mei als einddatum zag voor mijn contract. Ik dacht niets te hoeven doen. Toen ik vanmorgen voor de zekerheid checkte zag ik dat het contract nu tot 30-6-2019 loopt. Na een belletje met de klantenservice waarbij ik hem vroeg om alsnog het contract met terugwerkende kracht tot en met 31 mei het contract af te zeggen. Dat kon niet. Sterker nog. Er zit een maand opzegtermijn op dus ik zou in feite het contract opgezegd hebben vanaf 4 juli(!) Dat is helemaal tegenstrijdig met het feit dat er op mijnonline staat dat het contract een einddatum heeft van 30-6. Ik gaf aan dat ik een klacht wilde indienen. Dat was alleen mogelijk via de telefoon en via hem. Dat terwijl hij niets voor mij kan betekenen en niet kan laten doorverbinden met zijn leidinggevende of iemand anders die daar wel over zou gaan.

Ik zou graag willen dat ik het contract met terugwerkende kracht vanaf 31 mei opgezegd kan worden. Op die manier wordt er recht gedaan aan wat er op de site te vinden was.

Ook een klacht indienen over Online.nl?