Opgelost door Online.nl: Mislukte levering Online.nl digitale tv-ontvanger, maar wel 182,17 euro van mijn rekening afgeschreven!
Details
Klacht
Op 8 januari 2015 is er 182,17 euro automatisch van mijn rekening afgeschreven, zonder dat ik weet waar het over gaat.Wellicht betreft het een digitale tv-ontvanger die u aan mij in december 2014 zou sturen. De levering ervan is mislukt. Want op de website van PostNL heb ik gezien dat het betreffende pakje in de loop van december retour is gegaan naar u, de afzender. Ik heb echter nooit een bewijsbriefje van PostNL in mijn brievenbus gevonden, dat de bezorger langs is geweest.
Aangezien het buitengewoon lastig is om u te bereiken via uw telefoonnummers, schrijf ik u deze klacht online.
Bovendien is mijn brief dd. 2 januari 2015 aan Online.nl in Den Haag (Postbus 16156) is onbeantwoord gebleven.
Met vriendelijke groet,
Y.H.C.M. Hermans
Gewenste oplossing
Ik verzoek u het pakje met de digitale tv-ontvanger opnieuw naar mij op te sturen. Uiteraard zonder bijkomende kosten.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.