Opgelost door Online.nl: Mislukte levering Online.nl digitale tv-ontvanger, maar wel 182,17 euro van mijn rekening afgeschreven!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 98601
Gebruiker
Yohannahermans
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Op 8 januari 2015 is er 182,17 euro automatisch van mijn rekening afgeschreven, zonder dat ik weet waar het over gaat.

Wellicht betreft het een digitale tv-ontvanger die u aan mij in december 2014 zou sturen. De levering ervan is mislukt. Want op de website van PostNL heb ik gezien dat het betreffende pakje in de loop van december retour is gegaan naar u, de afzender. Ik heb echter nooit een bewijsbriefje van PostNL in mijn brievenbus gevonden, dat de bezorger langs is geweest.

Aangezien het buitengewoon lastig is om u te bereiken via uw telefoonnummers, schrijf ik u deze klacht online.

Bovendien is mijn brief dd. 2 januari 2015 aan Online.nl in Den Haag (Postbus 16156) is onbeantwoord gebleven.

Met vriendelijke groet,

Y.H.C.M. Hermans

Gewenste oplossing

Ik verzoek u het pakje met de digitale tv-ontvanger opnieuw naar mij op te sturen. Uiteraard zonder bijkomende kosten.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Hermans,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Yohannahermans
    Datum
    Binnen enkele dagen nadat ik de klacht had ingesteld, kreeg ik de digitale tv-ontvanger zonder kosten alsnog per Post.nl aangeleverd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen