Opgelost door Online.nl: Modem blijft resetten ( vandaag om 14.00 uur al 10 x, gisteren 5 x)

AATGARDEN

Modem blijft resetten ( vandaag om 14.00 uur al 10 x, gisteren 5 x)
In de jaren dat ik bij Online zit is er niets aan de opstelling van het modem etc. veranderd. De laatste weken reset het modem een paar keer per dag, het wordt alleen erger.

Een ononderbroken internet verbinding, ook omdat ik telefoon afneem van online.
En als jullie toch mijn lijn testen, kijk of je wat aan die zielige snelheid van 6 Mbps kan doen.
Ik ben bereid om een nieuw modem te proberen.

Online.nl
    Geachte ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte, Vandaag hebben we een nieuw modem besteld, Deze zal binnen enkele dagen geleverd worden.
    Indien met het nieuwe modem de problemen blijven bestaan, dan verzoek ik u contact op te nemen met de klantenservice, Met vriendelijke groet
    Online,nl
    Geachte,
    Op 30-06-2014 heeft u modem ontvangen en aangesloten. Ik verzoek u de klacht op klachtenkompas af te sluiten en te beoordelen Met vriendelijke groet,
    AATGARDEN
    Vlotte reactie van Online. Nieuw modem ontvangen waarvoor mijn dank. Helaas zijn de storingen er niet mee verholpen.
    aantal onderbrekingen d.d. 7/7 11x 6/7 4x 4/7 1x 2/7 4x 1/7 2x.
    30/6 1x met oud modem 4 x met nieuw modem.
    Snelheid zakt verder af : download 4,36 Mbps Upload: 0,69 Mbps Ping 32 ms.Nogmaals verzoek ik graag een ononderbroken verbinding met een redelijke snelheid.
    Online.nl
    Geachte , Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht. Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben metingen verricht en zien inderdaad dat uw verbinding niet stabiel is. Wij hebben echter meer informatie nodig om de precieze oorzaak te achterhalen, en nemen hier op korte termijn telefonisch contact met u op.Wij verzoeken u vriendelijk hierna de klacht op klachtenkompas te sluiten en onze afhandeling te beoordelen.Met vriendelijke groet,C. Boma
    AATGARDEN
    Online heeft telefonisch contact opgenomen en voorgesteld om een nieuw type modem (Huawei) te sturen. Kort daarop ontvangen. Sindsdien een ononderbroken verbinding gehad.

AATGARDEN

Ook een klacht indienen over Online.nl?