Klacht Online.nl: Modem defect, Migratie naar een ander netwerk.

Klachtnummer
# 197782
Gebruiker
12@Giusi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Donderdag 3 november begin van de middag blijkt mijn modem het te hebben, direct bellen, 25 minuten in de wacht, dan wordt er getwijfeld of de stekkers wel goed zitten etc.
Er wordt een nieuw modem gestuurd, woensdagochtend ontvangen en aangesloten, niks, weer bellen, kan een paar uur duren, eind van de middag nog niets, weer bellen.
Er is iets mis met het netwerk en u wordt gemigreerd naar een nieuw net werk op 11 november, maar weer niets dan volgen er diverse telefoontjes, beloftes en excuses die rammelen. Inmiddels meer dan 3 weken verder maar zonder resultaat.
Wel nog gisteren avond een mail ontvangen dat er een monteur langs komt op
ZONDAG 25 DECEMBER , 1e KERSTDAG !!

De oplossing

Ik wil internet echt zo snel mogelijk en 3 maanden gratis ter compensatie 1

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Dimitri P.G. Lorenzi,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld.
    Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

    Wij doen ons uiterste best te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen