Opgelost door Online.nl: Modem defect - geen verzenddatum van Klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 124214
Gebruiker
42murat
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Modem defect bij terugkomst van vakantie op 8aug. Geen stroom. Zacht tikkend geluid.
10aug - Klantenservice benaderd via Facebook (!). De nieuwe modem wordt verzonden. Zodra de zending op de post is gedaan, zou ik hem moeten kunnen volgen op MijnOnline.nl
13aug - niet gehoord nog. gevraagd naar update (weer via Facebook)
14aug - update van KS: modem is nog niet verzonden omdat het automatische process niet doorloopt (?) en ze moeten handmatig gaan versturen.
verwachting is midden komende week...
19aug - niets gehoord nog. gevraag naar update (facebook)
19aug - update van KS: helaas, meerdere klanten moeten teleurstellen. Storing in het systeem waardoor verzendproces van modems niet goed gaat. Kan helaas niet meer update geven dan dit (!?)
19aug - ik wil een delivery date weten(!)
19aug - KS: We hebben een ander type modem voor je besteld. Dat is nu afwachten.

De oplossing

Ik wil voor het weekend weer gebruik maken van het internet waar ik voor betaal!
Zo lang hoeft het allemaal niet te duren
ik blijk supersnel 30mb af te nemen van Online.nl voor 24.95 terwijl er in mijn buurt maar max 7mb te halen is, en een abonnement van 10mb voor 19,95 al voldoende is. Dit hadden jullie ook eerder kunnen aangeven. Ik betaal dus al meer dan een jaar 5eur per maand te veel

Ben jarenlang een tevreden klant geweest, ik vind het spijtig dat ik naar andere providers zit te kijken.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Otkener,

    onze wel gemeende excusses voor het ongemak.
    Helaas hebben een storing in het systeem waardoor de bestellings van modems vertraagt zijn.

    Wij doen ons uitsterste best op dit probleem spoedig op te lossen.
    Vragen u nogmaals geduld te hebben.

    Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    42murat
    Datum
    update 20aug:
    KS: modem is op de post gedaan en wordt vrijdag 21-08 geleverd.
    21aug: Modem ontvangen!!! voor het weekend.
  3. Auteur
    42murat
    Datum
    Nieuwe type modem ontvangen vóór het weekend. Naast de standard creditatie een extra creditatie gekregen voor het ongemak. Uiteindelijk toch goed afgelopen. Druk is van de ketel. Goed opgelost Online.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
42murat
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen