Klacht Online.nl: Modem heeft een slecht bereik en zendt slecht signaal uit naar apparatuur

Abdes

Ik ben sinds een x aantal maanden klant bij online.nl en ik heb vaker gebeld, omdat mijn internet veels te traag is. Nou schijnt het volgens online.nl zo te zitten dat het aantal mb wat ik ontvang op 17 mb staat, maar ik toch weinig verschil merk qua de situatie voordat ik het telefoontje heb gepleegd. De modem zendt zwakke signalen uit en de apparatuur geeft dat ook aan wanneer er verbinding is tussen de modem en bjivoorbeeld de xbox 360.

Nieuwe modem met een sterke uitzendsignaal.

Beste Abdes,
    Naar aanleiding van uw klacht op klachtenkompas zien wij geen contacten met onze klantenservice aangaande uw WIFI melding. Ik wil u verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice op het moment dat u op locatie bent. De klantenservice is bereikbaar op 0900-9515 (€ 0.15 per minuut) De klantenservice kan u ondersteunen voor de optimale WIFI instellingenEventueel kunt u gebruik maken van de Call-Me-Now functie. U vindt deze optie in MijnOnline onder de servicepagina. Deze is te bereiken op https://www.online.nl/klantenservice/contact/ . U dient hiervoor wel in te loggen met de door u ontvangen inloggegevens die u eerder toegezonden zijn.Ik wil u verzoeken om uw klacht op klachtkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Abdes
    Ik heb alle instellingen uitgeprobeerd en ik heb vaker lopen bellen met online.nl en vind dat er nu stappen vanuit het bedrijf moeten worden ondernomen. Ik heb meerdere klachten gezien over de modem en jullie claimen telkens dat ik mijn snelheid wel zou moeten halen, maar dat is nooit het geval. Bellen heb ik meerdere malen gedaan en ik ben niet van plan telkens geld neer te moeten tellen om een goede verbinding te krijgen en waar ik recht op heb.
    Vanuit jullie kant verwacht ik een nieuw modem.
    Abdes
    Ik heb gesproken met Roby Amusa en ik vond het een hee goede werknemer. Zij heeft mij een nieuw modem toegestuurd en heeft mij bepaalde instellingen laten wijzigen waardoor het internet wat beter reageert. Ik zou zeggen tegen online dat zij een voorbeeld aan haar kunnen nemen, want de medewerkers die ik heb gesproken zijn zeer slecht en zij kan de lat hoger leggen voor de service online!
    Online.nl
    Geachte Abdes,Ik heb begrepen dat de problemen inmiddels zijn opgelost. Ik verzoek u de klacht te sluiten en te beoordelen Met vriendelijke groet,
    Csl
    Abdes
    Ik heb mij weer scheel lopen bellen met online.nl en kamp nog steeds met dezelfde shitverbinding alleen erger ik mij nog erger aan jullie bedrijf. Ik snap in eerste instantie niet waarom ik 1 euro per gesprek plus gebruikelijke belkosten moet betalen als jullie niet eens bereid zijn om een oplossing te bieden. Jullie hebben werknemers daar van lik mijn reet en mij word iedere keer verteld jah speel maar met de instellingen kijken of het helpt anders is er niks aan te doen. Ik ontvang met wifi
    Abdes
    Nog steeds niets opgelost en we zijn al 2 maanden verder, wanneer gaan jullie nou eens een keer bellen stelletje honden!

Abdes

Ook een klacht indienen over Online.nl?