Klacht Online.nl: modem in bruikleen. er wordt per maand € 1,00 huur afgeschreven

Jankees van Liere

Ik maak gebruik van telefonie en internet via online.nl Het modem heb ik in bruikleen. Dit staat in mijn contract. Toch wordt er per maand € 1,00 huur afgeschreven. Bruikleen is geen huur, dit is gratis. Toch wil online er niet aan dit te veranderen. Heb ik gelijk ? Groet fam. van Liere

Ik heb een abonnement voor 2 jaar. Dus ik betaal 24 maanden x 1,00 onterecht huur. Bovendien is mijn abonnement duurder dan de aanbieding die geldig was tot 31 december 2012. Start abonnement oktober 2012. Ook 1,50 per maand meer dan de folder/aanbieding. Dat maakt dus 24 x 1,50 . Samen met de huur betaal ik 60,00 over mijn abonnementsperiode van 2 jaar teveel. Ik wil dit bedrag terug. Folder € 21,50 per maand. Ik betaal nu € 24,00 per maand.

Online.nl
    Beste meneer/mevrouw Van Liere,U heeft helaas geen klantgegevens ingevuld. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw gegevens op Klachtenkompas bij te werken, zoals Online klantnummer, telefoonnummer en adresgegevens, zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet,
    Online

Ook een klacht indienen over Online.nl?