Opgelost door Online.nl: Modem kapot, service ver te zoeken.

Grrr

Dinsdag 7 juli werd ik gebeld en de telefoon bromde vreselijk, een ander toestel gepakt en die vertoonde dezelfde brom.
Het modem spanningsvrij gemaakt, de voeding was bloedheet.
Het modem weer aangesloten maar het groene lampje ging niet knipperen.
Vervolgens de klantenservice gebeld en weer het modem aangesloten zodat de medewerker het modem kon testen, het modem bleef dood.
Er zou een nieuw modem verstuurd worden en met 3 tot 5 werkdagen zou het in huis zijn, de dame zou haar best doen zodat wij vrijdag weer konden internetten en bellen.
Zaterdagmiddag 11 juli worden we gebeld door de klantenservice dat de juffrouw van dinsdag niet had mogen toezeggen dat we een nieuw modem zouden krijgen en dat er eerst een monteur langs zou komen om te kijken of de patient wel echt is overleden.
Dus er zijn nu al 4 dagen verstreken en er is nog niets gebeurd.
Wij zijn heel boos over deze slechte service, jullie moeten toch als geen ander weten hoe afhankelijk we zijn van internet.

Wij willen een nieuw modem, uiterlijk dinsdag 14 juli zoals beloofd, dan zitten we aan de 5 werkdagen wat wij al schandalig lang vinden.
En voor de 7 dagen,(want in het weekend internetten en bellen wij wel gewoon) de abonnementskosten in mindering gebracht.

Geachte heer/mevrouw Grrr,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Grrr
    Graag telefonisch, want ik moet buiten de deur om op internet te kunnen.
    Geachte heer/mevrouw Grrr,

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.

Zoals besproken zal er deze week nog verder contact worden opgenomen.

Geachte heer/mevrouw Grrr,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Grrr
    Wij hebben na een week weer internet, er wordt een week van de rekening afgehaald en compensatie voor de gemaakte telefoonkosten.
    We hopen dat Online in het vervolg klanten niet zo lang laat wachten op een nieuw modem of een monteur, als internet provider zouden ze toch moeten weten hoe afhankelijk de samenleving is van internet en telefoon.
    De tijd zal het leren.

Ook een klacht indienen over Online.nl?