Klacht Online.nl: modem moet sinds eenmalig onderhoud aan het netwerk elke dag worden gerest anders geen telefoonverbinding.

Klachtnummer
# 89443
Gebruiker
HenryD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op terugbelverzoek aan klantenservice wordt niet gereageerd.
Behoudens dagelijks resetten van het adsl modem zie ik geen oplossing.

De oplossing

Duurzaam herstel van de internet en telefoonverbinding binnen 24 uur.

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen