Opgelost door Online.nl: Modem opnieuw kapot na afhandeling storing...diepgaand onderzoek nodig

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 115446
Gebruiker
Fred van der veen
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn oorspronkelijke klacht gesloten, omdat ik tevreden was over de afhandeling. Helaas ging de dag na het laatste telefonisch contact met Online.nl klachtenafdeling
wederom het modem kapot.
Zie ook klacht met referentienummer # 111964.

Afgelopen Vrijdagmiddag met de Online klantenservice gebeld voor de 'nieuwe' storing.
Tot op heden (dinsdagavond) geen contact meer gehad met Online. geen idee of er met de storing momenteel iets wordt gedaan.

Waar ligt het aan slechte modems of toch iets op de lijn?

De oplossing

Z.S.M een snelle oplossing van het probleem, zodat het niet weer gebeurt. Nieuw modem lost het probleem blijkbaar niet op...

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Fred van der veen,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Fred van der Veen,

    Wij hebben u vandaag geprobeerd te contacteren, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later tijdstip nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  3. Auteur
    Fred van der veen
    Datum
    Helaas 3 dagen geleden het telefoontje gemist..vervolgens 3 dagen extra op de telefoon gelet...maar niet opnieuw opgebeld.
    Ik heb nu 2 x een Huawei modem opgestuurd gekregen die vervolgens na 2 dagen stuk gingen. Bij een nieuw abonnement wordt een Zyxel VMG8324-b10A modem geleverd. Ik zou deze graag ontvangen i.p.v. de Huawei. Mogelijk is deze beter????
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Fred van der Veen,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een afspraak gemaakt voor een monteur.
    Uw contactpersoon zal nogmaals contact met u opnemen nadat de monteur bij u is geweest, om de zaak verder te bespreken en af te ronden.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  5. Auteur
    Fred van der veen
    Datum
    Monteur van Online.nl is langs geweest. Nieuw modem geïnstalleerd en alles werkt weer. Dit modem lag al een tijdje in de auto en moest vervolgens aantal malen updates ophalen. Modem doet het na een week nog steeds. Ik verwacht geen problemen meer. Blijkbaar heb ik gewoon pech gehad en eerder twee slechte modems toegestuurd gekregen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fred van der veen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen