Opgelost door Online.nl: Modem terugsturen na beëindiging van abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 37786
Gebruiker
Christy
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/ mevrouw,

Ik heb inmiddels mijn internet abonnement bij Online opgezegd. Per 16 oktober 2013 is het contract beëindigd. Het is alleen mij niet duidelijk of ik de modem terug moet terugsturen of niet. Op de site van Online kan je nergens vinden OF je het terug moet sturen en zo ja WAT het adres is waar het heen moet. Ik las op deze site dat een ander persoon ook hierover een klacht heeft ingediend. En had begrepen dat mensen die een Huawei modem hebben het wel moeten terug sturen. Ik vroeg me alleen af naar welk adres het teruggestuurd moet worden. Graag hoor ik van de medewerkers van Online wat het adres is.

Met vriendelijke groet,

C. Yu

De oplossing

Duidelijk bevestiging of de modem teruggestuurd moet worden of niet en zo ja, wat het adres is waar het heen gestuurd moet worden.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Mevrouw Yu,
    U kunt uw modem retourneren naar het volgende adres:Online 3rd Line
    Antwoordnummer 17204
    2501 VH Den HaagMet vriendelijke groet,
    Online.nl | klantenservice
  2. Auteur
    Christy
    Datum
    Ok. Bedankt voor de snelke reactie. Binnen hoeveel dagen na de opzegging moet het worden geretourneerd?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Christy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen