Klacht Online.nl: modem word biet opgestuurd

Klachtnummer
# 122119
Gebruiker
chris
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik ben nu al vanaf 17 juli bezig om een nieuwe modem te krijgen zodat ik weer rekeningen etc kan betalen maar na al 4 keer gebelt te hebben en dat mij werd beloofd dat deze verstuurd zou worden is mij vandaag weer vertelt dat ik nog 5 dagen moet wachten.
Toen ik vroeg of ik met een manager of iets kon spreken over het feit waarom er geen nieuwe modem word verstuurd werd mij mede gedeelt dat die niet te berijken zijn en dat ik zelf maar ff een nieuwe modem moest kopen.

De oplossing

Ik wil nu eindelijk mijn modem hebben ik gebruik internet ook in de tattooshop en kan niks uitprinten want ik kan niet op internet en ook niet op mijn email en ik kan geen rekeningen betalen en de nu gebruik ik ook al mijn data op mijn telefoon abbonament en dat brengt ook weer extra kosten met zich mee

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw C,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw C,

    Wij hebben u inmiddels een mail toegestuurd. Zoals in de mail staat vermeld, zal er binnenkort een medewerker contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw C,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw C,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij hebben u inmiddels een mail gestuurd.

    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwd, willen wij u vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw C,
    Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen