Klacht Online.nl: Modem wordt niet geleverd, geen reactie klantenservice

Robert

Op 24 september aanvraag modem gedaan – zal opgestuurd worden binnen 5 werkdagen – ik krijg dan track en trace bericht. Wegens uitblijven track& trace een reactie gevraagd. Op 3/10 een reactie n.a.v. contactformulier waar mijn modem blijft: modems zijn niet leverbaar – staan in bestelling. Op maandag 19/10 gebeld – 28 minuten a 50 cent per minuut = 14 euro. Doordat de klantenservice en het zgn "expertteam" het ook niet weet, langdurig in de wacht gestaan. De klantenservice geeft aan dat er een mogelijkheid is tot compensatie van gederfde internet verbinding en telefoonkosten. Bod echter schijn. Op 22-10-15 wederom een reactie op een vraag via het contactformulier van online. Citaat: "Er is voor u een nieuwe modem besteld. Deze ontvangt u binnen 3-5 werkdagen. Uw krijgt hier een bevestiging van." Ook hierna geen track&trace en dus ook geen modem.

Graag een modem en vergoeding van telefoonkosten én geen adequate internet verbinding (€ 14,= internet én 1,5 maanden abonnementskosten)

Geachte meneer/mevrouw,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Robert
    Ik heb tot op heden nog niets vernomen. Ik wacht maar of ik iets kan verwachten wacht ik af.
    Geachte meneer/mevrouw,

Wij hebben u zojuist gebeld maar helaas niet kunnen bereiken, wij zullen het op een later moment opnieuw proberen.

Robert
    Zonet is een modem aangeleverd (19-11-2015). Dat is 8 weken na aanvraag. Nog geen reactie op financieele vergoeding. Hierom modem geweigerd in afwachting van algehele afronding van zaken.
    NB inmiddels loopt aanvraag bij andere provider.
    Robert
    Nog een toevoeging aan mijn voorgaande reactie: ik wens een algehele oplossing voor mijn klacht zoals vermeld in mijn eerste beschrijving. Er schijnt te zijn gebeld terwijl ik niet thuis was. In mijn reacties via de site van online kon ik aangeven wanneer de voorkeurstijd was om gebeld te worden. Hier wordt blijkbaar dus geen rekening mee gehouden. NB: online.nl zegt dat klantenservice (0900 9515) € 0,15/min is, bij bellen wordt echter € 0,50 gemeld!! ?? is dit misleiding?
    Geachte meneer/mevrouw,

Wij hebben u zojuist gesproken en een mail toegestuurd. Na levering van het modem zal een van onze medewerkers opnieuw contact met u opnemen.

Geachte meneer/mevrouw,

Wij hebben u zojuist gesproken en naar aanleiding van het gesprek willen wij u vragen de klachtenafhandeling te beoordelen en uw klacht te sluiten.

Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?