Opgelost door Online.nl: Mogen zij zomaar tijdens een nieuw, lopend contract de prijs verhogen???

Hallo,
ik heb sinds deze maand Online als internet aanbieder. Ik heb met hun een contract afgesproken, 1e half jaar €19,00 per maand en 2e half jaar €34,- per maand.
Nu kreeg ik de eerste factuur waar men niet eens € 19,- had geteld maar € 36,- per maand? Voor de eerste halve maand van 15 juni tot 30 juni € 19,20- min€ 8,- , ( wat €9,50 zou moeten zijn) en de volgende maand juli had men gewoon de prijs verhoogd van € 34,- naar € 36,- en daar korting €15 vanaf heeft getrokken dus dan zou ik ipv € 19,- € 21 per maand moeten betalen???
Natuurlijk heb ik hen gebeld en gezegd dat ik een contract heb afgesproken voor 1e half jaar € 19,- en 2e half jaar € 34,- en niet € 21 en € 36,- en dat zij niet zomaar een lopende afspraak mogen veranderen! dat zij pas een prijsverhoging mogen doen als het jaar is afgelopen. Maar dat vinden zij niet zij vinden dat zij de prijs mogen veranderen wanneer zij dat willen???
Kan dat zomaar???

Gewoon het contract nakomen, 1e half jaar € 19,- per maand, 2e half jaar € 34,- per maand!

George159!
    Hallo beste luitjes van Online, Ik mis nog twee toezeggingen.
    1) Dat er een dag in kosten in mindering gebracht zou worden in de eerste halve maand.
    2) Ik komend abonnementsjaar niet nogmaals zo'n verrassing voor mijn kiezen krijg. Ik ben mijn vertrouwen in u kwijt en ik weet niet wat u voor mij in petto heeft als de eerste drie maanden van het contract, waarin de prijs niet verhoogd mag worden, voorbij is en ik nog meer van de onaangename verassingen krijg. Ik dien mijn contract netjes uit, betaal netjes iedere maand maar €21,- (19,-) eerste half jaar en € 36,- (34) het tweede half jaar, zoals in het contract van mij staat! Zodra u deze toezegging ook hier schriftelijk vermeld heeft zal ik instemmen en mijn klacht verwijderen! Met vriendelijke groet!
    George159!
    Helemaal top, vriendelijk bedankt!

George159!

Ook een klacht indienen over Online.nl?