Klacht Online.nl: Monteur en niet thuis

edwin

Het aangeven hoe laat een monteur NIET hoeft te komen om mezelf voorrijkosten te besparen en een monteur zinloos te laten rijden.

Ik ben verhuisd en heb geen internet verbinding in mijn huis. met online.nl een afspraak gemaakt voor een servicemonteur. Die kon vrij snel komen. 4-4-16 tussen 12:00 en 18:00 uur. ik heb bij het maken van de afspraak aan gegeven dat de monteur zo laat mogelijk mag en kan komen omdat ik tot 16:00 werk en er niemand thuis kan zijn. dit was volgens de maker van de afspraak geen probleem. Op vrijdag 1-4-16 krijg ik keurig een herrinerings-sms voor de gemaakte afspraak. Om misverstanden te voorkomen bel ik online nogmaals om aan te geven dat de chauffeur ECHT NIET! tussen 12:00 en 16:00 hoeft te komen. De jonge dame kon hier over geen notitie vinden of dit melden aan de monteur. het enige wat ze kon doen was een andere afspraak maken of het risico op voorrij kosten lopen

zorgen dat de monteur niet tussen 1200 en 1600 komt dmv een aantekening of kortere aankomst periodes plannen

Online.nl
    Beste klant,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wij begrijpen dat dit een vervelende sitiuatie is. Ik zal dit zo snel mogelijk voor u uitzoeken.

Wij hebben voor u een klachtdossier opgemaakt. Er zal binnenkort contact met u worden opgenomen, om uw klacht verder te bespreken en tot een oplossing te komen.

Charissa van Online.nl
    edwin
    Bedankt! ik wacht geduldig af!
    edwin
    vandaag gebeld om12:40 door online.nl aannemer van de afspraak heeft het er keurig bij gezet na 1600 uur ivm werk. TOP! jammer alleen dat ik na een aller vriendelijkst gesprek om 12: 52 een smsje krijg dat de monteur onderweg is. hoe duidelijk moet je zijn om aan te melden dat er niemand thuis is of in het huis kan zijn!
    edwin
    om 1400 uur werd ik door de monteur gebeld dat hij een foutje had gemaakt met het versturen van een sms. hij was nu op weg naar mijn huis. ik heb hem verteld dat ik pas uiterlijk 1445 thuis kon zijn. de monteur heeft 45 minuten gewacht. ik heb hem bij mijn thuiskomst voorzien van koffie met een koekje en heb weer fijn internet thuis! eind goed al goed
    edwin
    het is dat de monteur zo vriendelijk was om te wachten ... niet dankzij online.nl

edwin

Ook een klacht indienen over Online.nl?