Opgelost door Online.nl: Monteur komt niet opdagen

geenmonteur

Na drie jaar lang geen problemen te hebben gehad met de service van Online.nl, hield mijn internetverbinding er twee weken geleden plotsklaps mee op. Eerst zelf alles geprobeerd (modem resetten, invoer internetlijn gecontroleerd, etc) en ten einde raad de klantenservice van Online gebeld. Men begreep mijn klacht en, na een lange poos in de wacht, kreeg ik het Servicecentrum van Online aan de lijn, om een afspraak in te plannen voor een monteur. Deze monteur kon ten eerste pas meer dan een week later langskomen, waardoor ik nog eens een week zonder internetverbinding thuis zat. Afgelopen maandag was dan eindelijk de dag waarop de monteur, tussen 12 en 6 (!) langs zou komen. Speciaal vrij gevraagd voor mijn werk, maar om 6 uur s avonds nog geen monteur. Ik vind dit een erg vervelende situatie, niet alleen omdat ik een middag voor niets heb gewacht, maar ook omdat ik dus nog steeds thuis zonder internet zit. Hoe kan ik nu de volgende keer wel vertrouwen op de service van Online?

Ik zou graag opnieuw een monteur van online langs willen hebben, die ook daadwerkelijk komt opdagen, om mijn internetprobleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Geachte heer/mevrouw geenmonteur,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Bedankt, ik wacht af!
    Geachte heer/mevrouw geenmonteur,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

Geachte heer/mevrouw geenmonteur,

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.

Zoals besproken nemen wij na ontvangst van uw nieuwe modem wederom contact met u op.

Geachte heer/mevrouw geenmonteur,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

geenmonteur
    Zeer correcte afhandeling van de klacht. Ik heb binnen korte termijn een nieuw modem opgestuurd gekregen, waarna ik gebeld werd of alles in orde was. De sturingsperiode wordt gecrediteerd, evenals mijn gemaakte belkosten naar Online. Tevreden met deze goede behandeling.

geenmonteur

Ook een klacht indienen over Online.nl?