Opgelost door Online.nl: Monteur komt niet opdagen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125284
Gebruiker
geenmonteur
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Na drie jaar lang geen problemen te hebben gehad met de service van Online.nl, hield mijn internetverbinding er twee weken geleden plotsklaps mee op. Eerst zelf alles geprobeerd (modem resetten, invoer internetlijn gecontroleerd, etc) en ten einde raad de klantenservice van Online gebeld. Men begreep mijn klacht en, na een lange poos in de wacht, kreeg ik het Servicecentrum van Online aan de lijn, om een afspraak in te plannen voor een monteur. Deze monteur kon ten eerste pas meer dan een week later langskomen, waardoor ik nog eens een week zonder internetverbinding thuis zat. Afgelopen maandag was dan eindelijk de dag waarop de monteur, tussen 12 en 6 (!) langs zou komen. Speciaal vrij gevraagd voor mijn werk, maar om 6 uur s avonds nog geen monteur. Ik vind dit een erg vervelende situatie, niet alleen omdat ik een middag voor niets heb gewacht, maar ook omdat ik dus nog steeds thuis zonder internet zit. Hoe kan ik nu de volgende keer wel vertrouwen op de service van Online?

De oplossing

Ik zou graag opnieuw een monteur van online langs willen hebben, die ook daadwerkelijk komt opdagen, om mijn internetprobleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw geenmonteur,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    geenmonteur
    Datum
    Bedankt, ik wacht af!
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw geenmonteur,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw geenmonteur,

    Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.

    Zoals besproken nemen wij na ontvangst van uw nieuwe modem wederom contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw geenmonteur,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    geenmonteur
    Datum
    Zeer correcte afhandeling van de klacht. Ik heb binnen korte termijn een nieuw modem opgestuurd gekregen, waarna ik gebeld werd of alles in orde was. De sturingsperiode wordt gecrediteerd, evenals mijn gemaakte belkosten naar Online. Tevreden met deze goede behandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
geenmonteur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen