Klacht Online.nl: NA 2 AANGETEKENDE BRIEVEN ,NOG STEEDS GEEN SCHRIFTELIJKE REACTIE

Gerrit

Ik heb na 2 aangetekende brieven , NOG STEEDS GEEN SCHRIFTELIJKE REACTIE
u weet mijn adres gegevens . en KLACHT 46844 WEVERS-ZUNA
UITERAARD GAAT U EEN ONTMOEDIGINGS POLITIEK VOEREN , dus aub een
brief maar mijn adres graag voor zaterdag 8 februari , DE ZAAK LOOPT AL
VAN DECEMBER 2013.
DUS NOGMAALS KLACHT 46844 WEVERS-ZUNA .
TEN ONRECHTE BETALINGEN NIET WILLEN TERUGSTORTEN.
BEDRAG MEER DAN DUIZEND euro ( 1000,00 euro )
NIET TELEFONISCH GEWOON SCHRIFTELIJK per post ( aangetekend aub )

SCHRIFTELIJK per post GRAAG AANGETEKEND aan mijn adres graag
voor zaterdag 8 februari
De ZAAK loopt al vanaf december 2013.
DUS NOGMAALS SCHRIFTELIJK per POST ( LIEFST AANGETEKEND) aam mijn adres

Online.nl
    Geachte Gerrit,
    Naar aanleiding van uw klacht kan ik u het volgende meedelen. Er is bij ons geen enkele opzegging bekend behalve de opzegging van december 2013 welke door ons is uitgevoerd. Zoals in eerdere klachten aan u reeds is aangegeven ligt het opzeggen van een abonnement bij de contractant. U stuurt veel gegevens om uw gelijk aan te tonen, echter kunnen wij met deze gegevens niet veel.
    Indien u een eerdere opzegging aan ons kunt overleggen zijn wij bereid om uw klacht in heroverweging te nemen. Echter zonder deze gegevens kunnen wij u niet tegemoetkomen in uw verzoek om de abonnementskosten vanaf 2011 tot heden aan u te vergoeden. Het opnieuw indienen van een klacht via klachtenkompas of een aangetekend schrijven zonder een eerdere opzegging of bewijs van overstapservice heeft dan ook geen enkele toevoeging in een oplossing van uw klacht.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl
    Gerrit
    Mijn reactie
    Derde aangetekende brief track en trace nr
    3SRPKS142831103, antwoord per post
    Online.nl
    Geachte Gerrit,
    Ik heb geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen aangaande uw klacht, helaas werd de verbinding verbroken.
    Ik heb uw antwoord ontvangen en doorgenomen, helaas moet ik u meedelen dat deze onvoldoende onderbouwing geeft dat een opzegging door u is aangevraagd. Mocht u andere stukken hebben waaruit blijkt dat een opzegging van uw abonnement is aangevraagd of verzocht dan ontvang ik deze graag van u.
    Zonder deze gegevens is het niet mogelijk om uw klacht verder in behandeling te nemen. Ik moet dan helaas meedelen dat ik uw klacht als ongegrond moet verklaren.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?