Klacht Online.nl: na 3 weken nog geen telefoon en internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 153115
Gebruiker
cor
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Vanaf 13 jan bezig met een werkende verbinding te krijgen tot heden nog geen verbinding en telefoon. Had eerst KPN en toen werkte het allemaal. Al monteurs geweest van KPN en Online maar die weten het schijnbaar ook niet.Er wordt van alles belooft maar ik wil gewoon een werkende verbinding of contract ontbinding zodat ik weer terug kan naar KPN.
Ben onbereikbaar per telefoon en dat al 3 weken lang.Zo snel ze zijn met een contract afsluiten en de kosten van 118 euro afschrijven zo langzaam zijn ze met oplossingen.Mijn geduld is gewoon op en wil een oplossing.

De oplossing

Of een oplossing of van contract af en wel op zeer korte termijn

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen
    door een behandelaar.

    Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    cor
    Datum
    Dit is al meer dan 3 weken in behandeling dit is een antwoord waar ik nog steeds niet mee kan bellen ,gewoon zeggen wanneer er een oplossing komt of ontbinding van het contract. Daarbij lijkt me dat er al lang een dossier is waarom alweer in behandeling dit heb ik al net iets te vaak gehoord.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  4. Auteur
    cor
    Datum
    Het is mooi dat ik er na 4 weken eindelijk van af ben, met allerlei excuses waar ik niks aan heb,had op zijn minst een genoeg doening verwacht voor diverse keren bellen (a 50ct)en enkele vrij dagen.
    Kreeg net bericht dat ik het al betaalde bedrag terug zou krijgen en dat dat wel 4 tot 8 weken kon duren(het moet niet gekker worden) heb dan ook meteen het bedrag zelf terug geboekt ga dus echt geen weken zitten wachten,Ik zie wel hoe het afloopt maar nooit meer ONLINE
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  6. Auteur
    cor
    Datum
    Jammer dat er van uit Online geen fatsoenlijk bod is gedaan voor de werkelijke kosten als was het maar een bos bloemen voor de verschrikkelijke frustratie die me dit gekost heeft,maar ik ben er van af gelukkig.klacht kan gesloten worden.Online staat niet voor niks vaak in klachten compas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cor
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen