Opgelost door Online.nl: Na bevestiging stopzetten contract online weer afschrijvingen en....

ron7788

Na de bevestiging per email van de klachtenafdeling van online.nl (complaints@online.nl) dat wij verhuisd zijn en ons contract is stopgezet omdat online op ons nieuwe adres niet de snelheid van het contract kan behalen, krijgen wij weer emails en een afschrijving van online.
Er is weer geld afgeschreven en er kwam vanmorgen een email dat ons contract tot maart 2017 doorloopt.
Dit terwijl we bewijs moesten mailen zoals een overeenkomst met de energiemaatschappij, KPN en een mail van de gemeente met de bevestiging dat we verhuisd zijn hebben we doorgestuurd op verzoek van medewerker Olivier van de afdeling complaints.

Het contract is stopgezet per 9 januari. We hebben zwart op wit dat online niet op ons nieuwe adres kan leveren.

Geachte heer/mevrouw ron7788,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Ik ga ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoek ik u om contact met ons op te nemen.

Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Olivier

Klantenservice Online.nl
    ron7788
    Zojuist om 23:07 kreeg ik weer een herinnering voor de onterechte afschrijving.
    Jullie gaven aan dat ik nog een klein restbedrag voor de maand januari moet betalen (9 dagen in januari van een maandbedrag van 9,95) echter gezien alle tijd die in deze kwestie zit vind ik het ongepast mij nog te factureren.
    Geachte heer/mevrouw ron7788,

Wij hebben het een en ander voor u nagekeken. Echter heeft u op dit moment geen openstaande bedragen die nog moeten worden voldaan. Alle bedragen zijn creditereerd door de collega die uw klacht in behandeling heeft genomen.

Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te beoordelen en vervolgens te sluiten.

Geachte heer/mevrouw ron7788,

Op 27 januari 2016 hebben wij aangegeven dat u op dit moment geen openstaande bedragen meer heeft. Wij verzoeken u alsnog uw klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.

Duurde wel te lang
    ron7788
    Duurde wel lang. Meerdere emails en telefoontjes voor nodig.

ron7788

Ook een klacht indienen over Online.nl?