Klacht Online.nl: Na Bijna 2 maanden geen internet Geen enkele form van compensatie !

# 194651
Mitchell

Begin oktober werkte mijn internet ineens niet meer, Toen begonnen mijn bel mail en klachten pogingen.
Hier werd geen gehoor aan gegeven de eerste 2 a 3 weken, Toen begon ik bureau,s als klachtencompas etc in te schakelen, toen werd ik ineens gebelt dat ze een storing hebben en excuses en ze zouden mij een nieuwe modem opsturen want het modem wat ik nu had was niet compabel met mijn vernieuwde netwerk.
1 week later denk ik, ik ben nog maar eens toen kreeg ik ineens te horen dat er toch geen modem werd op gestuurd want dat had geen nut, ik moest maar rustig en geduldig wachten tot de storing voorbij was en dan werd alles gecompenseert, daarmee bedoelden ze de 30 euro per maand die ik voor jan doedel betaalde.
En nu is het moment daar mijn internet doet het weer, niet zo goed als voorheen maargoed dus ik belde ze op voor de beloofde compensatie en Online.nl kwam met een schrale compensatie van 2 tientjes, want in het systeem staat dat ik pas 1 week geen internet heb, Dus dikke pech

Ik wens een gepaste compensatie van minimaal 1 maand internet, dus minimaal 30 euro, Dan nog niet gesproken over alle schade die ik ben opgelopen met het werk dat ik via internet bewerkstellig en wat nu dus niet mogelijk was voor 1 maand en 9 dagen, Dat vind ik eigenlijk nog schandalig weinig

Online.nl
    Beste Mitchell,

Vanmiddag hebben we telefonisch uw klacht besproken. Er is voor u een compensatie doorgevoerd, deze ziet u verschijnen op uw volgende nota. Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

Alexander van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?