Opgelost door Online.nl: Na einde contract wil Online nog steeds incasseren!

angry Opgelost
G. Stegehuis

Contract beëindigd; online gaat door met incasseren en aanmanen.
in oktober mijn internetverbinding/ telefonie-abonnement opgezegd. Bevestigd door Online per 2 januari 2017. Online blijft gewoon doorgaan met incasseren, ook voor januari en februari. Twee keer gestorneerd door mij, na eerste aanmaning een brief gestuurd. Er volgt gewoon weer een aanmaning!
Ik zie trouwens opeens dat ik ook een ander klantnummer heb, eerst was dit W2295189, nu zie ik dat het 89134975 is.

stoppen met incasseren, aanmaningen en het teveel betaalde terugstorten.

Online.nl
    Beste G. Stegehuis, wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen u hier aankomende week over benaderen. Wij willen u vragen hiervoor telefonisch bereikbaar te blijven. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.
    Beste meneer Stegehuis

Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. Helaas is er met uw opzegging toch iets misgegaan en wij zullen dit zo spoedig mogelijk herstellen. Over verdere afhandeling zal ik u woensdagochtend nogmaals terug bellen

Frederike van Online.nl
    Beste G. Stegehuis,
    Naar aanleiding van de klacht op klachtenkompas, stuur ik u nogmaals deze mail.
    UW abbonement is afgesloten. Hiervan heeft u ook een bevestigingsmail ontvangen.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
    Ik wil hierbij uw klacht sluiten op www.klachtenkompas.nl en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

Frederike van Online.nl
    Beste Frederike van Online,
    Klacht is volgens mij adequaat en correct afgehandeld! Volgens mij wordt er nog een termijn van december teruggeboekt, daar vertrouw ik op.

Bedankt voor de snelle afhandeling.

G. stegehuis

G. Stegehuis
Nu op 16 juni heeft Online nog niet het door mij teveel betaalde abonnementsgeld van december 2016 nog niet terugbetaald Update 22 juni 2017: toch gelukt het is teruggestort!

Ook een klacht indienen over Online.nl?