Opgelost door Online.nl: Na einde contract wil Online nog steeds incasseren!

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 254893
Gebruiker
G. Stegehuis
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Contract beëindigd; online gaat door met incasseren en aanmanen.
in oktober mijn internetverbinding/ telefonie-abonnement opgezegd. Bevestigd door Online per 2 januari 2017. Online blijft gewoon doorgaan met incasseren, ook voor januari en februari. Twee keer gestorneerd door mij, na eerste aanmaning een brief gestuurd. Er volgt gewoon weer een aanmaning!
Ik zie trouwens opeens dat ik ook een ander klantnummer heb, eerst was dit W2295189, nu zie ik dat het 89134975 is.

De oplossing

stoppen met incasseren, aanmaningen en het teveel betaalde terugstorten.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste G. Stegehuis, wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen u hier aankomende week over benaderen. Wij willen u vragen hiervoor telefonisch bereikbaar te blijven. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Stegehuis

    Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. Helaas is er met uw opzegging toch iets misgegaan en wij zullen dit zo spoedig mogelijk herstellen. Over verdere afhandeling zal ik u woensdagochtend nogmaals terug bellen

    Met vriendelijke groet,
    Frederike van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste G. Stegehuis,
    Naar aanleiding van de klacht op klachtenkompas, stuur ik u nogmaals deze mail.
    UW abbonement is afgesloten. Hiervan heeft u ook een bevestigingsmail ontvangen.

    Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
    Ik wil hierbij uw klacht sluiten op www.klachtenkompas.nl en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Frederike van Online.nl
  4. Auteur
    G. Stegehuis
    Datum
    Beste Frederike van Online,
    Klacht is volgens mij adequaat en correct afgehandeld! Volgens mij wordt er nog een termijn van december teruggeboekt, daar vertrouw ik op.

    Bedankt voor de snelle afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    G. stegehuis

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G. Stegehuis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nu op 16 juni heeft Online nog niet het door mij teveel betaalde abonnementsgeld van december 2016 nog niet terugbetaald Update 22 juni 2017: toch gelukt het is teruggestort!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen