Klacht Online.nl: Na opzegging loopt de incasso door en krijg ik geen retourdoos

Onlineklacht

Jaaa eindelijk was het zover, het was een prachtige dag. Het zonnetje straalde en de vogeltjes floten, en nu wordt het nog veel beter, ik had eindelijk Online.nl opgezegd. Na een contract afgesloten te hebben van twee jaar (grote fout) ging ik verhuizen en was het tijd voor een nieuwe provider. Ik dacht eindelijk van Online.nl af te zijn. Maar ik had beter moetenweten, na opzegging wordt toch het maandbedrag afgeschreven (dit kan natuurlijk gebeuren). Na een belletje met de klantenservice blijkt wel dat het 3 tot 8 weken duurt voordat het bedrag terug op mijn rekening staat. Hiernaast wil ik nog heel graag van de (geleende) apparatuur af. Na vier belletjes heb ik de retourdoos echter nog steeds niet. Gezien het slechte huwelijk (slechte tot niet werkende apparatuur, moest er zelf een router tussenplaatsen om Wifi te ontvangen) tot incompetentie klantenservice medewerkers had ik natuurlijk niet durven hopen dat het huwelijk niet in een vechtscheiding zou verandern. Tot bovenmaat van ramp werd ik net nog aan de telefoon gewaarschuwd dat er een boete boven mijn hoofd hangt als ik de apparatuur niet 'snel' terugstuur.

Ik zou graag z.s.m. de retourdoos ontvangen, hiernaast heb ik de incasso net teruggeboekt. Ik zou het op prijs stellen als jullie dit stop zetten. Hiernaast ben ik ook benieuwd hoe jullie mij durven te waarschuwen dat ik beboet zal worden terwijl ik niet in de gelegenheid wordt gesteld de apparatuur terug te sturen. Ook ben ik erg benieuwd waarom ik geen klacht kan sturen via Online.nl?

Online.nl
    Onlineklacht
    Online.nl
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Online.nl?