Opgelost door Online.nl: Na opzegging toch incasso doen
Details
Klacht
M'n contract liep af bij Online op 7 nov 2015( middels een brief van Online.nl bevestigd)Incasso werd door Online.nl gedaan over heel de maand, terug laten boeken en twee keer met de klantenservice gebeld en zij zouden het inorde maken.
Niets gebeurt alleen maar brieven van Online.nl gekregen dat ik de maanden November en December nog moet betalen!
Nog een mail gestuurd naar Online.nl en weer geen reactie.
In de brief zeggen ze dat ze binnen 7 dagen m'n internet( wat ik niet bij hen hebt gaan afsluiten).
Ze zeggen dat de brief klopt die ik van hen hebt gekregen over de beëindiging van m'n abbonnement maar ze doen er niks mee.
Of de medewerkers van de klantenservice doen hun werk niet goed of hier wordt bewust iets fout gedaan?
Gewenste oplossing
Een betaling van 1 tot 7 November ( 24 euro is een hele maand) dus een bedrag van ongeveer 6 euro.Maar ik heb twee keer met de klantenservice moeten bellen wat mij 50 min heeft gekost a 15 cent per minuut dus 7,50 en ik vind dat Online dit moet betalen want dat ik gebeld hebt naar Online is omdat zij hun administratie niet op orde hebben.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.