Opgelost door Online.nl: Na opzegging toch incasso doen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 143838
Gebruiker
Internet
Datum
8 reacties

Details

Klacht

M'n contract liep af bij Online op 7 nov 2015( middels een brief van Online.nl bevestigd)
Incasso werd door Online.nl gedaan over heel de maand, terug laten boeken en twee keer met de klantenservice gebeld en zij zouden het inorde maken.
Niets gebeurt alleen maar brieven van Online.nl gekregen dat ik de maanden November en December nog moet betalen!
Nog een mail gestuurd naar Online.nl en weer geen reactie.
In de brief zeggen ze dat ze binnen 7 dagen m'n internet( wat ik niet bij hen hebt gaan afsluiten).
Ze zeggen dat de brief klopt die ik van hen hebt gekregen over de beëindiging van m'n abbonnement maar ze doen er niks mee.
Of de medewerkers van de klantenservice doen hun werk niet goed of hier wordt bewust iets fout gedaan?

Gewenste oplossing

Een betaling van 1 tot 7 November ( 24 euro is een hele maand) dus een bedrag van ongeveer 6 euro.
Maar ik heb twee keer met de klantenservice moeten bellen wat mij 50 min heeft gekost a 15 cent per minuut dus 7,50 en ik vind dat Online dit moet betalen want dat ik gebeld hebt naar Online is omdat zij hun administratie niet op orde hebben.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

8 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Internet,

    Wij hebben net geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas is dit niet gelukt.

    De klacht is in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain
  2. Auteur
    Internet
    Datum
    Ik zie dat iemand anoniem heeft gebeld terwijl ik niet thuis was, wacht tweede telefoontje af
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Internet,

    Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad.

    Zoals afgesproken zal ik volgende week nogmaals contact met u opnemen om het dossier af te handelen.

    Met vriendelijke groet,

    Delain

    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Internet
    Datum
    Online.nl heeft weer gebeld en zegt dat het een en ander niet goed gegaan is bij hen en dat zij m'n voorstel zullen toepassen om het hiermee af te sluiten.
    Ik wordt hier over gebeld of gemaild in de loop van volgende week.
  5. Auteur
    Internet
    Datum
    Weer een brief van Online met vermelding dat ik 3 maanden moet betalen en dat m'n internet geblokkeerd is.
    Dit nadat ik telefonische de zekerheid kreeg dat het in orde zou komen!
    Men weet bij Online niet van elkaar wat ze doen!
  6. Auteur
    Internet
    Datum
    Vandaag weer een schriftelijke reactie van Online.nl waarin staat dat m'n abonnement is beëindigd op 5 januari.
    Dit moet zijn 7 november dus wacht ik af of dit nog gevolgd wordt met brieven over een betalingsachterstand van 2 maanden zoals ik al eerder van hen ontvangen hebt.
  7. Auteur
    Internet
    Datum
    Vandaag mail ontvangen van Online dat de crediteringen zijn goedgekeurd, als het goed is zou ik daarvan een email hebben ontvangen. Niet dus!
    Maar daar sta ik niet vreemd van te kijken, maar deze email bevestigd dat de betaling over de maanden nov en dec van 2015 niet van toepassing waren en zij dit op deze manier recht gezet hebben. De kosten van de eerste 7 dagen van November( tot die dag liep m'n abbonnement) zijn dus met de telefoon kosten die ik gemaakt heb verrekend. Heeft lang geduurd!
  8. Auteur
    Internet
    Datum
    Als klant was ik tevreden met Online maar zodra je opzegt krijg je het idee dat ze bewust je klachten laten liggen.
    Want twee keer niks aan je klacht doen is niet klantvriendelijk!
    Uiteindelijk gingen ze akkoord met m'n voorstel wbt de financiële
    afhandeling.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen