Opgelost door Online.nl: Na opzegging toch incasso doen

Internet

M'n contract liep af bij Online op 7 nov 2015( middels een brief van Online.nl bevestigd)
Incasso werd door Online.nl gedaan over heel de maand, terug laten boeken en twee keer met de klantenservice gebeld en zij zouden het inorde maken.
Niets gebeurt alleen maar brieven van Online.nl gekregen dat ik de maanden November en December nog moet betalen!
Nog een mail gestuurd naar Online.nl en weer geen reactie.
In de brief zeggen ze dat ze binnen 7 dagen m'n internet( wat ik niet bij hen hebt gaan afsluiten).
Ze zeggen dat de brief klopt die ik van hen hebt gekregen over de beëindiging van m'n abbonnement maar ze doen er niks mee.
Of de medewerkers van de klantenservice doen hun werk niet goed of hier wordt bewust iets fout gedaan?

Een betaling van 1 tot 7 November ( 24 euro is een hele maand) dus een bedrag van ongeveer 6 euro.
Maar ik heb twee keer met de klantenservice moeten bellen wat mij 50 min heeft gekost a 15 cent per minuut dus 7,50 en ik vind dat Online dit moet betalen want dat ik gebeld hebt naar Online is omdat zij hun administratie niet op orde hebben.

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw Internet,

Wij hebben net geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas is dit niet gelukt.

De klacht is in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

Delain
    Internet
    Ik zie dat iemand anoniem heeft gebeld terwijl ik niet thuis was, wacht tweede telefoontje af
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw Internet,

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad.

Zoals afgesproken zal ik volgende week nogmaals contact met u opnemen om het dossier af te handelen.

Delain

Klantenservice Online.nl
    Internet
    Online.nl heeft weer gebeld en zegt dat het een en ander niet goed gegaan is bij hen en dat zij m'n voorstel zullen toepassen om het hiermee af te sluiten.
    Ik wordt hier over gebeld of gemaild in de loop van volgende week.
    Internet
    Weer een brief van Online met vermelding dat ik 3 maanden moet betalen en dat m'n internet geblokkeerd is.
    Dit nadat ik telefonische de zekerheid kreeg dat het in orde zou komen!
    Men weet bij Online niet van elkaar wat ze doen!
    Internet
    Vandaag weer een schriftelijke reactie van Online.nl waarin staat dat m'n abonnement is beëindigd op 5 januari.
    Dit moet zijn 7 november dus wacht ik af of dit nog gevolgd wordt met brieven over een betalingsachterstand van 2 maanden zoals ik al eerder van hen ontvangen hebt.
    Internet
    Vandaag mail ontvangen van Online dat de crediteringen zijn goedgekeurd, als het goed is zou ik daarvan een email hebben ontvangen. Niet dus!
    Maar daar sta ik niet vreemd van te kijken, maar deze email bevestigd dat de betaling over de maanden nov en dec van 2015 niet van toepassing waren en zij dit op deze manier recht gezet hebben. De kosten van de eerste 7 dagen van November( tot die dag liep m'n abbonnement) zijn dus met de telefoon kosten die ik gemaakt heb verrekend. Heeft lang geduurd!
    Internet
    Als klant was ik tevreden met Online maar zodra je opzegt krijg je het idee dat ze bewust je klachten laten liggen.
    Want twee keer niks aan je klacht doen is niet klantvriendelijk!
    Uiteindelijk gingen ze akkoord met m'n voorstel wbt de financiële
    afhandeling.

Ook een klacht indienen over Online.nl?