Opgelost door Online.nl: na ruim 3 maanden het beloofde bedrag nog niet teruggestort

Liek87

In de zomer heb ik alles-in-1 afgesloten bij Online. Ik had al internet bij Online en het leek me een goed idee om een totaal pakket af te sluiten.
Dit is fout gegaan. Na een paar maanden over helemaal geen TV te beschikken en tientallen telefoontjes en uren verder kon ik uiteindelijk onder het contract uit. Ik zou een gedeelte van het betaalde pakket dan teruggestort krijgen.

Hiervan heb ik een schriftelijke bevestiging van gehad op 26 september 2015, dat ik €74.85 teruggestort zou krijgen. Na herhaaldelijk bellen werd mij steeds gezegd dat de opdracht nog niet was ingeboekt maar dat het goed zou komen. Helaas 3,5 maand verder heb ik het geld nog steeds niet ontvangen.
Ik verbaas mij hier best wel over en krijg de indruk dat afdelingen niet goed met elkaar communiceren. Hierdoor ben ik genoodzaakt om de klacht via klachtencompas te laten verlopen.

Ik zie graag de reactie van Online tegemoet, ik hoop op een goede opvolging.

Naleven van de schriftelijke bevestiging, zie kenmerk in referentienummer

Geachte Liek87,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Oke ik wacht het af.
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Geachte klant,

Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Liek87
    Ik zat in een bespreking was net te laat helaas.
    Ik ben vandaag en morgen wel goedbereikbaar ik hou mn telefoon in de gaten...
    Tot horens
    Groeten

Liek87
    Ik zat in een bespreking was net te laat helaas.
    Ik ben vandaag en morgen wel goedbereikbaar ik hou mn telefoon in de gaten...
    Tot horens
    Groeten

Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon een e-mail gestuurd op het bij Online.nl bekende e-mailadres ter afhandeling van uw klacht.
    Wij zien uw antwoord op deze mail, graag terug op dit forum.
    Indien u akkoord gaat met de informatie in de mail, willen wij u vriendelijk vragen om uw klacht op Klachtenkompas.nl te sluiten, en de afhandeling te beoordelen.

Met vriendelijke groet.
    Liek87
    Ze hebben vandaag het geld teruggestort.

Liek87

Ook een klacht indienen over Online.nl?