Opgelost door Online.nl: na ruim 3 maanden het beloofde bedrag nog niet teruggestort

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148315
Gebruiker
Liek87
Datum
8 reacties

Details

De klacht

In de zomer heb ik alles-in-1 afgesloten bij Online. Ik had al internet bij Online en het leek me een goed idee om een totaal pakket af te sluiten.
Dit is fout gegaan. Na een paar maanden over helemaal geen TV te beschikken en tientallen telefoontjes en uren verder kon ik uiteindelijk onder het contract uit. Ik zou een gedeelte van het betaalde pakket dan teruggestort krijgen.

Hiervan heb ik een schriftelijke bevestiging van gehad op 26 september 2015, dat ik €74.85 teruggestort zou krijgen. Na herhaaldelijk bellen werd mij steeds gezegd dat de opdracht nog niet was ingeboekt maar dat het goed zou komen. Helaas 3,5 maand verder heb ik het geld nog steeds niet ontvangen.
Ik verbaas mij hier best wel over en krijg de indruk dat afdelingen niet goed met elkaar communiceren. Hierdoor ben ik genoodzaakt om de klacht via klachtencompas te laten verlopen.

Ik zie graag de reactie van Online tegemoet, ik hoop op een goede opvolging.

De oplossing

Naleven van de schriftelijke bevestiging, zie kenmerk in referentienummer

8 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Liek87,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Liek87
    Datum
    Oke ik wacht het af.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  5. Auteur
    Liek87
    Datum
    Ik zat in een bespreking was net te laat helaas.
    Ik ben vandaag en morgen wel goedbereikbaar ik hou mn telefoon in de gaten...
    Tot horens
    Groeten

  6. Auteur
    Liek87
    Datum
    Ik zat in een bespreking was net te laat helaas.
    Ik ben vandaag en morgen wel goedbereikbaar ik hou mn telefoon in de gaten...
    Tot horens
    Groeten

  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon een e-mail gestuurd op het bij Online.nl bekende e-mailadres ter afhandeling van uw klacht.
    Wij zien uw antwoord op deze mail, graag terug op dit forum.
    Indien u akkoord gaat met de informatie in de mail, willen wij u vriendelijk vragen om uw klacht op Klachtenkompas.nl te sluiten, en de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet.
    Klantenservice Online.nl (SS)
  8. Auteur
    Liek87
    Datum
    Ze hebben vandaag het geld teruggestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Liek87
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen