Klacht Online.nl: Na twee keer bellen geen bevestigingsmail telefonische afspraken ontvangen

Klachtnummer
# 452507
Gebruiker
Oelewappers2019
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van prijswijziging contract zonder kosten kunnen opzeggen per 1 juli. Bij nieuwe provider aangegeven niet van de overstapservice gebruik te maken, zodat afsluiting online.nl handmatig en juist doorgevoerd wordt en ik niet de abonnementskosten tot eind Oktober hoef te betalen. Ontvang een automatisch emailtje van online.nl waarin staat aangegeven dat ik die overige maanden wel moet betalen. Telefonisch twee maal de verzekering gekregen dat dit niet het geval is, twee maal verzocht dit ook per mail te bevestigen zodat ik dit zwart op wit heb. Helaas nog steeds geen mail ontvangen. Geen zin voor de derde keer in de wacht te staan. Overstap naar Online is zeer slecht verlopen, vandaar dat zwart op wit bevestiging gewenst wordt.

De oplossing

Graag bevestiging per mail met volgende informatie:
U heeft op basis van onz prijsverhoging uw contract per 1 juli opgezegd. Overstap nieuwe provider heeft u zelf in gang gezet. Kosten abonnement tussen 1 juli en 31 okt (einddatum oorspronkelijke contract) worden niet in rekening gebracht!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen