Opgelost door Online.nl: Na verandering technische platform, vanaf 6 dec geen telefoon meer.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 91026
Gebruiker
Tinus Ketoepak
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na op alle mogelijke manieren de modem te hebben gereset: nu al 4 weken geen telefoon meer. Reeds 3 keer gebeld (met Voip). Voor 24 december en 2 januari zou een techneut mij terugbellen en het probleem verhelpen maar 4 januari heb ik nog steeds niks gehoord. Waarom moet dit zo lang duren? Waarom word ik niet teruggebeld zoals beloofd is? Waarom licht je je telefoonmedewerkers niet in wat er gaande is zodat ze de klant iets kunnen uitleggen. Ze weten werkelijk niets: "Oh ja, u hebt gelijk. Het is op dit moment een chaos bij onze technische dienst".
Ja, hoe zou dat nou komen?

De oplossing

Lijkt me logisch ......

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Tinus Ketoepak,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Tinus Ketoepak
    Datum
    Vandaag, na 4 dagen, ben ik gebeld door Online, op m'n thuisnummer (?!) wat ik gelukkig doorgeschakeld had naar m'n mobiel. Ze sturen een nieuwe modem op. Er komt tenminste beweging in. Ik wacht het af .....
  3. Auteur
    Tinus Ketoepak
    Datum
    De nieuwe modem is volgens afspraak en op tijd geleverd. Ik heb hem direct geïnstalleerd. Alles werkt weer, dus ook de telefoon. Alhoewel er een periodieke onderbreking in de kiestoon zit, kan ik weer bellen en gebeld worden. Ik ga het enkele dagen aankijken .....
  4. Auteur
    Tinus Ketoepak
    Datum
    Alles lijkt goed te gaan en het nieuwe modem werkt als een zonnetje. Vanmiddag bevestigd bij Online (Na een belletje van hun) dat alles naar tevredenheid verloopt. De andere kiestoon is overigens een eigenschap van het nieuwe modem.
    Klachtenkompas, hartelijk dank voor jullie actie op mijn probleem en ook Online voor het herstellen van mijn verbinding.
  5. Auteur
    Tinus Ketoepak
    Datum
    Ik heb wel het gevoel dat, door de klacht bij Klachtenkompas neer te leggen, de afhandeling van mijn probleem is versneld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tinus Ketoepak
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen