Opgelost door Online.nl: Na verandering technische platform, vanaf 6 dec geen telefoon meer.

Tinus Ketoepak

Na op alle mogelijke manieren de modem te hebben gereset: nu al 4 weken geen telefoon meer. Reeds 3 keer gebeld (met Voip). Voor 24 december en 2 januari zou een techneut mij terugbellen en het probleem verhelpen maar 4 januari heb ik nog steeds niks gehoord. Waarom moet dit zo lang duren? Waarom word ik niet teruggebeld zoals beloofd is? Waarom licht je je telefoonmedewerkers niet in wat er gaande is zodat ze de klant iets kunnen uitleggen. Ze weten werkelijk niets: "Oh ja, u hebt gelijk. Het is op dit moment een chaos bij onze technische dienst".
Ja, hoe zou dat nou komen?

Lijkt me logisch ......

Online.nl
    Geachte Tinus Ketoepak,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Tinus Ketoepak
    Vandaag, na 4 dagen, ben ik gebeld door Online, op m'n thuisnummer (?!) wat ik gelukkig doorgeschakeld had naar m'n mobiel. Ze sturen een nieuwe modem op. Er komt tenminste beweging in. Ik wacht het af .....
    Tinus Ketoepak
    De nieuwe modem is volgens afspraak en op tijd geleverd. Ik heb hem direct geïnstalleerd. Alles werkt weer, dus ook de telefoon. Alhoewel er een periodieke onderbreking in de kiestoon zit, kan ik weer bellen en gebeld worden. Ik ga het enkele dagen aankijken .....
    Tinus Ketoepak
    Alles lijkt goed te gaan en het nieuwe modem werkt als een zonnetje. Vanmiddag bevestigd bij Online (Na een belletje van hun) dat alles naar tevredenheid verloopt. De andere kiestoon is overigens een eigenschap van het nieuwe modem.
    Klachtenkompas, hartelijk dank voor jullie actie op mijn probleem en ook Online voor het herstellen van mijn verbinding.
    Tinus Ketoepak
    Ik heb wel het gevoel dat, door de klacht bij Klachtenkompas neer te leggen, de afhandeling van mijn probleem is versneld.

Tinus Ketoepak

Ook een klacht indienen over Online.nl?