Opgelost door Online.nl: Na verhuizing op 22 oktober nog steeds niet aangesloten bij online

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 139277
Gebruiker
J.K. Pronk
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Op 20 oktober ben ik met mijn man R.D. Schotel verhuisd naar Bekemalaan 71 9989CM in Warffum. Dit is 100 meter verwijderd van ons vorige huis op de Bekemalaan. Begin oktober hebben we gemeld bij Online , dat we gingen verhuizen. Online melde dat we pas op 28 oktober zouden worden aangesloten door de KPN (onze treurnis) begon toen. Op 30 oktober gebeld naar service desk waarom we niet aangesloten zijn. We kregen toen de melding, dat er een ticket bestond en dat de tweede lijn meldde dat onze postcode niet bestond en in de call werd opgenomen, dat de tweede lijn ons zou bellen. Maandag 9 november weer gebeld met de servicedesk (aardige mensen met rustige stemmen) en gemeld dat er een ticket bestaat, dat we nog niet zijn aangesloten. De servicedesk heeft dit ticket aangepast en gemeld dat de tweede lijn nu wel contact met ons zal opnemen.
Maandag 16/11 nog steeds geen aansluiting. In het digitale contact formulier aangegeven dat hij nu op dinsdag 17/11 aangesloten wensen te zijn.

De oplossing

Ik wil graag snel aangesloten worden op de Bekemalaan 71 9989 CM Warffum. Als ik op uw site kijk of Online beschibaar is op de Bekemalaan 71, dan is het antwoord ja. Uw produkt samen met korting voor canal digital is mij dierbaar en u hebt ook een vriendelijke goed opgeleide eeste lijn service. Zelf werk ik in de IT en heb internet nodig. Helaas reageert de tweede lijn niet op oproepen om contact

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en is uw klacht besproken.
    Wij hebben afgesproken dat uw contactpersoon u op de hoogte houdt betreffende de voortgang van uw verhuizing.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  3. Auteur
    J.K. Pronk
    Datum
    Helaas is online nog niet met een oplossing gekomen. Wel contact gehad met iemand van de klachten afdeling. Het blijkt verkeerd te gaan op hun eigen programma en eigen procedure. Het wachten is dat dit gerepareerd is. Ik ben zelf systeembeheerder bij een universiteit en dit antwoord is voor mij verbijsterend. Een goede systeembeheerder kan altijd handmatig in de datebase aanvullingen schrijven. Kwestie van 10 minuten. Ik daag Online uit om dat te doen. Wel een heel vriendelijk telefoongesprek
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Deze oplossing is u tevens bevestigd per mail.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  6. Auteur
    J.K. Pronk
    Datum
    De veel te late oplevering kan helaas niet meer ongedaan gemaakt. Het schrappen van de verhuiskosten en abonnementskosten van de tijd dat we geen verbinding hadden + rest van december is een redelijk goed aanbod ter compensatie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.K. Pronk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen