Klacht Online.nl: Nadat het abonnement was opgezegt, na ong. 1 jaar, wordt mij nog een jaar in rekening gebracht, terwijl er nergens uit blijkt d
- Klachtnummer
- # 83830
- Gebruiker
- HHoogmoed
- Datum
- 16 reacties
Details
De klacht
Geen contractsduur in contract vermeldt . Heb 2x gebeld met Online, met verschillende medewerkers, die beiden beweren dat het een 24 maanden contract is.Contractnummer WCL 1384945411559, klantnummer W2272328
De oplossing
Retour storten van 12 maanden abonnementsgeld Euro 350,- op giro 101295116 reacties
-
- Auteur
- Online.nl
- Datum
Geachte HHoogmoed,
Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Online.nl -
- Auteur
- Online.nl
- Datum
Geachte HHoogmoed,
De contractsduur staat wel degelijk vermeld in uw contract. Wij verwijzen u naar het contract dat wij u hebben toegestuurd op 8 november 2013.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Online.nl (NH) -
- Auteur
- HHoogmoed
- Datum
Ik heb een contract van 20-11-2013 waarin geen 2 jaar staat vermeld. U begrijpt dat ik niet zomaar had opgezegd als ik wist dat mijn contract nog doorliep. De reden dat ik heb opgezegd is dat mijn nieuwe televisie (Smart tv) geen HDMI uitzendingen kan ontvangen bij Online. -
- Auteur
- HHoogmoed
- Datum
Het telefoonnummer waar ik op te bereiken ben is 06 3314 1383 -
- Auteur
- HHoogmoed
- Datum
Sorry, 06 3340 1383 -
- Auteur
- Online.nl
- Datum
Geachte HHoogmoed,
Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud heden hebben wij u een e-mail toegestuurd ter bevestiging.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Online.nl (NH) -
- Auteur
- HHoogmoed
- Datum
Ik heb zojuist een kopie mail van het contract van 20 november verstuurd op verzoek van online. Hieruit is geen tijdsduur van het contract op te maken. Morgen wordt ik teruggebeld over een oplossing. -
- Auteur
- Online.nl
- Datum
Geachte HHoogmoed,
Wij hebben heden geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen inzake de afhandeling van uw klacht. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. We zullen het daarom later nogmaals proberen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Online.nl (NH) -
- Auteur
- HHoogmoed
- Datum
ben nu te bereiken (14.45 uur) -
- Auteur
- Online.nl
- Datum
Geachte HHoogmoed,
Naar aanleiding van ons telefonisch contact zojuist, bevestigen wij aan u dat wij de nodige stappen hebben ondernomen ter afhandeling van uw klacht. Wij houden u op de hoogte van de verdere afwikkeling.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Online.nl (NH) -
- Auteur
- HHoogmoed
- Datum
Nog geen bericht van afd.Finance om de openstaande vordering te seponeren. Allen nog een klein bedrag op telefonie te voldoen. Zou zsm worden teruggebelt, maar tot nu toe niets vernomen. -
- Auteur
- Online.nl
- Datum
Geachte HHoogmoed,
Zoals wij met u zijn overeengekomen, zouden wij u berichten zodra wij een reactie hebben mogen vernemen van onze collegae. Er dienen beslissingen in overweging te worden genomen ter afhandeling van uw klacht. Hier kunnen enkele werkdagen overheen gaan. Houdt u er alstublieft ook rekening mee dat het weekend er tussen heeft gezeten. Zoals afgesproken, houden wij u op de hoogte van de voortgang.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Online.nl (NH) -
- Auteur
- HHoogmoed
- Datum
Wacht nog op reactie. Is het mogelijk deze week? -
- Auteur
- Online.nl
- Datum
Geachte HHoogmoed,
Het verzoek dat wij hebben ingediend is momenteel nog in behandeling. Zoals wij zijn overeengekomen, zullen wij u nader berichten zodra wij uitsluitsel hebben mogen ontvangen van de betreffende afdeling.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Online.nl (NH) -
- Auteur
- HHoogmoed
- Datum
Online heeft keuring netjes de rekening ingetrokken omdat er geen datum op mijn contract stond vermeld.
Complimenten hiervoor! -
- Auteur
- Online.nl
- Datum
Geachte HHoogmoed,
Fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de afhandeling van uw klacht. Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht te sluiten en de afhandeling te beoordelen?
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Online.nl (NH)
Ook een klacht indienen over Online.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.