Klacht Online.nl: nergens staat hoe ik kan opzeggen

francois43

ik kan op de website van Online.nl nergens vinden hoe ik kan opzeggen.
Ik verwacht eigenlijk OOK dat ik online (sic) kan opzeggen. dat kan ik ook nergens vinden.

duidelijk op website EN in helpteksten hoe je kunt opzeggen

Er staat alleen dat je een webdomein alleen schriftelijk kunt opzeggen. Maar niet hoe je abonnementen kunt opzeggen.

Geachte heer/mevrouw francois43,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Geachte heer/mevrouw francois43,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een ander moment nogmaals proberen.

Klantenservice Online.nl
    Geachte heer/mevrouw francois43,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Ik ga ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoek ik u om contact met ons op te nemen.

Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Geachte heer/mevrouw francois43,

Vandaag heb ik meerdere malen getracht telefonisch contact op te nemen wat helaas niet gelukt is. Mocht u het op prijs stellen dat ik nogmaals contact met u opneem, dan verneem ik dit graag van u.

Geachte heer/mevrouw francois43,

Vandaag heb ik nogmaals geprobeerd telefonisch contact op te nemen wat helaas niet gelukt is. Mocht u het op prijs stellen dat ik nogmaals contact met u opneem, dan verneem ik dit graag van u.

Geachte heer/mevrouw francois43,

Vandaag heb ik nogmaals geprobeerd telefonisch contact op te nemen wat helaas niet gelukt is. Wij hebben u schriftelijk een reactie verstuurd.

Geachte heer/mevrouw francois43,

Wij gaan bij deze ook het dossier sluiten.

Delain

Ook een klacht indienen over Online.nl?