Klacht Online.nl: nergens staat hoe ik kan opzeggen

Klachtnummer
# 139638
Gebruiker
francois43
Datum
7 reacties

Details

Klacht

ik kan op de website van Online.nl nergens vinden hoe ik kan opzeggen.
Ik verwacht eigenlijk OOK dat ik online (sic) kan opzeggen. dat kan ik ook nergens vinden.


Gewenste oplossing

duidelijk op website EN in helpteksten hoe je kunt opzeggen

Er staat alleen dat je een webdomein alleen schriftelijk kunt opzeggen. Maar niet hoe je abonnementen kunt opzeggen.

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw francois43,


    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw francois43,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een ander moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw francois43,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Ik ga ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoek ik u om contact met ons op te nemen.

    Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.


    Met vriendelijke groet,
    Delain
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum

    Geachte heer/mevrouw francois43,

    Vandaag heb ik meerdere malen getracht telefonisch contact op te nemen wat helaas niet gelukt is. Mocht u het op prijs stellen dat ik nogmaals contact met u opneem, dan verneem ik dit graag van u.

    Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Delain
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw francois43,

    Vandaag heb ik nogmaals geprobeerd telefonisch contact op te nemen wat helaas niet gelukt is. Mocht u het op prijs stellen dat ik nogmaals contact met u opneem, dan verneem ik dit graag van u.

    Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Delain
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw francois43,

    Vandaag heb ik nogmaals geprobeerd telefonisch contact op te nemen wat helaas niet gelukt is. Wij hebben u schriftelijk een reactie verstuurd.

    Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Delain
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw francois43,

    Vandaag heb ik nogmaals geprobeerd telefonisch contact op te nemen wat helaas niet gelukt is. Wij hebben u schriftelijk een reactie verstuurd.

    Wij gaan bij deze ook het dossier sluiten.

    Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Delain

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen