Klacht Online.nl: new internet abbonament

Klachtnummer
# 107249
Gebruiker
daniele masciotti
Datum
10 reacties

Details

De klacht

sorry but i don't speak very well Dutch!
after waiting 1 month for the connection of internet, is almost 1 month more that i am waiting that ONLINE sove the poroblem.
The conneciton was working for 3 minutes in my apartment and after stop, the modem doesn't works and is impossible to reset it.
I called them 10 times (spending a lot of money), without any solution.

De oplossing

i want to solve this problem because for me internet is very important, i am loosing money .

10 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    daniele masciotti
    Datum
    this morning after 1 month the monteur comes in my apertment, and he told that the problem is outside.
    This was OnLine told me the second time that i called, and was supposed to be solved already, but probably they didn't go there.
    Now i have to wait (again....) that someone goes to the cabinet in the street.
  3. Auteur
    daniele masciotti
    Datum
    probably, ONLINE is not able to solve my problem. I am still waiting "someone" that is going to repair that problem. My contract started the 1 April, and up today i don't have Internet connection. Incredible!
    How i can cancel the abonnement?
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het binnenkort nogmaals proberen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    daniele masciotti
    Datum
    yesterday a KPN monteur come to my apartment in order to solve the problem. The conclusion is that ONLINE has to send me a new modem, so its almost 3 months that i am waiting for a new modem.
    The funny part is that ONLINE have deducted from my bank account the money for the first 2 months.
    I would like my money back and the new modem as fast as possible. If the internet service will start the abbonement should start from the date of real activation, otherwise is not fair what ONLINE does
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het binnenkort nogmaals proberen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  7. Auteur
    daniele masciotti
    Datum
    i received the new model and now internet is working.
    I would like to understand from ONLINE how they will refund the money that i paid without the service.
    I already paid 2 months without using internet, for their problems.
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het binnenkort nogmaals proberen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  9. Auteur
    daniele masciotti
    Datum
    please, try again!
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?