Klacht Online.nl: NIEMAND DIE HELPT
Details
Klacht
leuk deze service van ONLINE... al 2 weken geen internet.. eindelijk kreeg ik een bericht dat mijn pakketje onderweg was. Blij was ik.. tot ik pas 8 juli aangesloten kon worden. Ik kreeg een mail van jullie dat ik 5 juli al gebruik kon maken.. blij was ik weer.. tevens zit ik nu vanaf 17u met jullie modem te klooien, wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en is het inmiddels al bijna 21:30!!Ik kan snappen dat je 2u moet wachten tot er eens fatsoenlijk internet is, maar niemand kan me netjes te woord staan. woensdag komt er pas een monteur.. dusja... weer heel het weekend zonder internet en tv!! En oja? Niet te vergeten.. jullie komen niet eens met een fatsoenlijk oplossing!!!! En als ik zeg dat ik van jullie af wil, terwijl ik nog niet eens van jullie diensten heb uitgemaakt wordt er dood leuk gezegd dat ik aan jullie vast zit.
Dit is precies een onderwerp wat aangekaart moet worden bij Radar! Zo ga je niet met je klanten om!!!!!
Gewenste oplossing
BellenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.