Klacht Online.nl: niet bereikbaar.

J.M. Boersma

Het internet is goed, maar de tv ontvanger werkt niet goed. Na aanvankelijk goede bereikbaarheid ivm het melden van de klacht, is het bedrijf niet meer telefonisch bereikbaar. En het probleem is er nog steeds..

Klacht oplossen én gebeld worden

J.M. Boersma
    Inmiddels is er een monteur geweest, die zijn best heeft gedaan. Kevin. Helaas is het niet gelukt, de klacht is gebleven en Kevin gaf aan, dat wij niet de enigen waren met dit probleem : er zijn velen die geen goed TV beeld hebben. De oorzaak is niet de powerline die we gebruiken, met een vaste aansluiting kregen we de zelfde storing. Het was een "software" probleem waar Online.nl nog aan werkt. Tja, hoe lang gaat dat duren.....
    J.M. Boersma
    Het probleem is niet opgelost, het is "doorgezet naar de technische dienst" , dat lijkt een lange en voor mij onoverzichtelijke weg. Géén oplossing, het werkt gewoon niet. We hebben een tv ontvanger en betalen er ook voor, maar het functioneert niet!

Ook een klacht indienen over Online.nl?