Klacht Online.nl: Niet functioneren van internet- en interactieve tv

Klachtnummer
# 262607
Gebruiker
kronto
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Sinds eind april 2017 is mijn internet-abonnement geactiveerd. Tot op heden, 24 mei 2017, kan ik geen
Gebruikmaken van internet (webpagina's en email worden niet geopend) ook de interactieve tv doet niets!
Online stuurt je van het kastje naar de muur.

Gewenste oplossing

Wil mijn abonnement opzeggen, zodat ik kan overstappen naar een andere provider.
dit abonnement is per 15 april 2017 ingegaan.
Online.nl weigert beeindiging van het 1-jarigcontract.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste ,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Wij doen ons uiterste best te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Bart van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Kronto,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. Helaas hebben we uw verbinding niet kunnen herstellen. Daarom hebben we uw contract kosteloos ontbonden. Zou u de klacht willen beoordelen en sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Bart
    Expertteam Online.nl
  3. Auteur
    kronto
    Datum

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen