Opgelost door Online.nl: Niet gebelde 0909 numer op mijn rekening

Loenen73

Gisteren 15 juni 2014 jl. zag ik tot mijn verbazing op de rekening van Online.nl, dat er aan € 88,93 aan een 09091291299 nummer is gebeld met onze telefoon. Dit nummer hebben wij nooit gebruikt en we weten ook niet waar of van wie dit nummer is. Dit heb ik gemeld aan Online.nl en heb vandaag een mail terug gekregen van Online.nl:
Geachte heer/ mevrouw Loenen,
Naar aanleiding van uw bericht begrijpen wij dat u van mening bent niet
een specifiek telefoonnummer te hebben gebeld.Het telefonie abonnement koppelen wij aan een uniek MAC-adres van het modem. Uw telefonie abonnement staat gekoppeld aan het unieke MAC-adres van het modem dat wij u geleverd hebben, en u reeds meer dan 2 jaar aangesloten heeft staan.Het betreffende telefoonnummer is gebeld door een toestel welke aangesloten staat op uw modem. Wellicht heeft u het nummer inderdaad
niet zelf gebeld, maar mogelijk iemand in uw omgeving. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Na Aanleiding van de mail van Online ben ik het hier niet mee eens. Wij hebben het nummer:09091291299 nooit gebeld en weten ook niet waar en van wie dit nummer is.
Graag willen wij de € 88,93 terug gestort hebben op onze rekening .

Online.nl
    Geachte Loenen73,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Op woensdag 25-6-2014 hebben wij u gebeld. Helaas hebben wij u niet aan de telefoon gekregen. Wij zullen het morgen nogmaals proberen.
    Online.nl
    Wij hebben vandaag 01-07-2014 u geprobeerd te bellen. Helaas hebben wij geen contact gehad en proberen wij het een andere keer nogmaals. (EV)
    Loenen73
    Goedendag, Ik ben bereik baar vanaf dinsdag 15 juni elke dag vanaf 17.00 uur.Met Vriendelijke Groet,

Ook een klacht indienen over Online.nl?