Opgelost door Online.nl: Niet gebelde 0909 numer op mijn rekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64107
Gebruiker
Loenen73
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Gisteren 15 juni 2014 jl. zag ik tot mijn verbazing op de rekening van Online.nl, dat er aan € 88,93 aan een 09091291299 nummer is gebeld met onze telefoon. Dit nummer hebben wij nooit gebruikt en we weten ook niet waar of van wie dit nummer is. Dit heb ik gemeld aan Online.nl en heb vandaag een mail terug gekregen van Online.nl:
Geachte heer/ mevrouw Loenen,
Naar aanleiding van uw bericht begrijpen wij dat u van mening bent niet
een specifiek telefoonnummer te hebben gebeld.Het telefonie abonnement koppelen wij aan een uniek MAC-adres van het modem. Uw telefonie abonnement staat gekoppeld aan het unieke MAC-adres van het modem dat wij u geleverd hebben, en u reeds meer dan 2 jaar aangesloten heeft staan.Het betreffende telefoonnummer is gebeld door een toestel welke aangesloten staat op uw modem. Wellicht heeft u het nummer inderdaad
niet zelf gebeld, maar mogelijk iemand in uw omgeving. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Gewenste oplossing

Na Aanleiding van de mail van Online ben ik het hier niet mee eens. Wij hebben het nummer:09091291299 nooit gebeld en weten ook niet waar en van wie dit nummer is.
Graag willen wij de € 88,93 terug gestort hebben op onze rekening .
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Loenen73,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Op woensdag 25-6-2014 hebben wij u gebeld. Helaas hebben wij u niet aan de telefoon gekregen. Wij zullen het morgen nogmaals proberen.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Wij hebben vandaag 01-07-2014 u geprobeerd te bellen. Helaas hebben wij geen contact gehad en proberen wij het een andere keer nogmaals. (EV)
  4. Auteur
    Loenen73
    Datum
    Goedendag, Ik ben bereik baar vanaf dinsdag 15 juni elke dag vanaf 17.00 uur.Met Vriendelijke Groet,

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen