Opgelost door Online.nl: Niet geleerder Samsung tablet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30756
Gebruiker
stratos
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Op 10-04-2013 heb ik mijn klacht (#25000) bij Klachtenkompas geplaatst. Mijn klacht was de volgende: ik heb een 3 in 1 pakket ("Supersnel internet") afgenomen bij Online.nl. ik heb daarbij gekozen voor een 2 jarig abonnement, omdat ik dan een Samsung tablet zou ontvangen.
De overstap van UPC naar Online.nl is zonder problemen verlopen. Echter na 1,5 maand had ik de tablet nog niet ontvangen. Hiervan heb ik melding gedaan via Klachtenkompas.nl. Tegen mijn verwachtingen in, werd hier vrij snel (15-04-2013) door Online.nl op gereageerd. Ik zou de tablet z.s.m. ontvangen. Ik reageerde verheugd via de site van Klachtenkompas, dat ik blij was dat er zo snel een oplossing werd geboden. De status van de klacht werd hierdoor aangepast naar "afgehandeld".
Tot op heden heb ik echter nog steeds geen Samsung tablet mogen ontvangen.

Gewenste oplossing

Spoedige toezending van de Samsung tablet.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Straten,
    We hebben uw klacht in behandeling. We hopen morgen contact te krijgen met ons verzendhuis om alsnog morgen uw tablet toe te laten zenden. We houden u op de hoogte hierover.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Straten,
    Volgens onze gegevens heeft u het abonnement afgesloten met een korting van 6 maanden in plaats van een tablet. Hierdoor heeft u geen recht om een tablet geleverd te krijgen.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  3. Auteur
    stratos
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,
    In uw reactie van 15/04/2013 gaf u aan dat ik 6 maanden een korting had gekregen van € 15,00 per maand en daardoor geen recht zou hebben op de tablet. U vermeldde dat, doordat ik verkeerd was geïnformeerd, alsnog uit coulance de tablet zou ontvangen. Wellicht kunt u uw reactie achterhalen. Mocht dit niet zo zijn, dan is een medewerker van Klachtenkompas.nl bereid om e.e.a. toe te lichten. Met vriendelijke groet.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Straten,
    Wij kunnen helaas uw klacht niet terugvinden en zodoende ook niet de gegeven reactie. Wel hebben wij uw gegevens doorgegeven aan ons verzendhuis en als de vooraad het toelaat wordt uw tablet met voorang verzonden en kunt u deze binnen enkele dagen in ontvangst nemen.
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  5. Auteur
    stratos
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,
    Vandaag heb ik de tablet ontvangen.
    Hartelijk dank hiervoor.
    Met vriendelijke groet.
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Straten,
    We zijn blij te horen dat u hem heeft ontvangen. Zou u de klacht willen sluiten en beoordelen?
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  7. Auteur
    stratos
    Datum
    Fijn dat het is opgelost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen