Klacht Online.nl: Niet kunnen betalen binnen gewenste tijd en toen deurwaarder gekregen

Klachtnummer
# 250239
Gebruiker
Teye111
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een achterstallige betaling
En kreeg er een brief over om te betalen binnen 14 dagen , ik had no 1 dag en heb betaald via bankieren en het ging ervan af en kreeg het terug gestort
Waarnaar ik belde naar online en het probleem voorlegde , ze hebben mij toen doorgechakeld naar hun experts die deden alsof ze mij niet hoorden aan de telefoon en moest tot 5 x hetzelfde doen
Het was gewoon een afgespeelde bandje want ik kreeg dezelfde presoon twee x met dezelfde tekst ?? Op een gegeven moment heb ik die eerste persoon mijn tel nr achtergelaten zodat die expert mij maar moest Bellen , maar niet gebeurd !
Ik heb bewijzen dat het van me bankrekening af is en terug gestort is en voor de te verstrijken datum van betaling
Met die brief waar een at op staat waneer die twee weken ingaan !
En nu krijg ik een deurwaarder op me
Met nog meer kosten
Echt heel lullig , dit bedrijf fraudeerd en belazerd zijn klanten !!
Wat moet ik doen ?

Gewenste oplossing

Compensatie en excuses dat wil ik

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Dagdeviren,

    We hebben elkaar zojuist gesproken. Helaas kan ik uw verzoek niet in orde maken. De administratie van Online.nl heeft besloten om het incassobureau niet in te trekken.
    Ik wil benadrukken dat het een erg spijtige situatie is maar ik hoop wel dat ik u enige duidelijkheid heb kunnen geven.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen