Klacht Online.nl: niet leveren bestelde internet verbinding

Klachtnummer
# 156853
Gebruiker
sari
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik ben vanaf 13-1-2016 bezig om een internet verbinding te verkrijgen via online.nl
Diverse keren gemaild dure tel gepleegd maar helaas.
Op 05-02-2016 laatste mailtje gehad met nogmaals de vermelding dat het installatie pakket 11-02-2016 zou worden geleverd hierna totale radio stilte.
Inmiddels zit ik geruime tijd zonder internet verbinding

De oplossing

Van het contract af

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Rodjali,

    Bedankt voor uw bericht. Wat een vervelende situatie, dit is natuurlijk geen goed begin van een nieuw contract. Ik ga gelijk voor u uitzoeken wat er precies aan de hand is en hoe dit heeft kunnen gebeuren. We gaan ons best doen en we hopen dat u ons nog een tweede kans wilt geven! Ik stuur u maandag weer een berichtje als ik iets meer informatie over de situatie heb.

    Met vriendelijke groet, Asma van Online.nl

  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer en mevrouw Kuipers,

    Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen en zoals afgesproken zullen wij op donderdag 10 maart 2016 nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet, Asma van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer en mevrouw Kuipers,

    Ik wil u het volgende mededelen: uw installatie pakket zal morgen bezorgd worden door Post.nl. Het verwacht bezorgmoment is morgen 12 maart
    tussen 15:00 - 17:00 uur.

    Met vriendelijke groet, Asma van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer en mevrouw Kuipers,

    Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes. Wij zullen op vrijdag 18 maart 2016 nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet, Asma van Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer en mevrouw Kuipers,

    Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes. Wij zullen op maandag 21 maart 2016 nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

    Met vriendelijke groet, Asma van Online.nl
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Rodjali,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet, Asma van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen