Opgelost door Online.nl: Niet leveren van hd recorder door Online

Q

Op 2 sept bevestigingsmail gehad voor de bestelling van internet, telefoon en digitale tv abonnement met hd recorder.
Op 5 okt is het internet/telefoon modem geleverd.
Op 9 okt oplevering van abonnement "Vanaf vandaag kunt u gebruik maken van uw abonnement Supersnel Internet 30 Mb/s 2 yr Zomer + Hallo Per Seconde + Digitale TV Pauzeren / Opnemen".
Van Online geen enkel bericht gehad over het niet leveren of vertraging van de hd recorder met smartcard, waardoor ik dus geen gebruik kan maken van het tv abonnement.
7 okt maar zelf gebeld (online is niet via mail bereikbaar) over de levering van de hd recorder, waar ik te horen kreeg dat de recorder vanaf de 2e helft van okt weer uitgeleverd ging worden. Omdat mijn oude tv abonnement tot 20 okt liep, zou ik volgens online de recorder op tijd in huis hebben.
Maandag 21 okt weer zelf gebeld omdat ik nog steeds geen recorder heb en nu dus ook geen tv meer kan kijken. Volgens de medewerkster zou de recorder nu voor 25 okt in huis zijn.

Ik wil het bestelde geleverd hebben, of tijdelijk een alternatieve ontvanger geleverd hebben zodat ik tv kan kijken. Dit had online natuurlijk al zelf kunnen doen maar dit was volgen hun niet nodig. Compensatie voor het abonnement wat ik niet kan gebruiken.

Beste heer v. Dril,
    We hebben helaas nog een onbekende vertraging met de levering van onze harddiskrecorders. We zullen u zo snel mogelijk een tijdelijke ontvanger toezenden. Houdt u er rekening mee dat deze helaas ook later dan verwacht zullen binnenkomen.
    Q
    Dit heb ik een week geleden al voorgesteld, maar toen werd mij verteld dat de hd recorder eerder in huis zou zijn dan de tijdelijke ontvanger, dus overbodig. Nu loop je weer een week achter. In jullie mail staat levering binnen 2 weken!! Als we pech hebben dus 3 weken geen tv. Leuk voor de kinderen.
    Triest dat er nog bedrijven zijn die geen initiatief nemen, hun klanten niet informeren, en nadat de klant zelf contact zoekt verkeerd informeren.
    Wordt er nog iets gecompenseerd?
    Beste heer v. Dril,
    U hoeft zoals verwacht niet voor de dienst te betalen tot u deze in huis ontvangt. We zullen er zorg voor dragen dat u uw tijdelijke ontvanger morgen krijgt aangeboden door de PostNL.
    Q
    Fijn dat er toch een snelle tijdelijke oplossing is.
    Jammer dat het op deze manier moest gaan.
    Een actiever beleid voorkomt een hoop ergernis, want niemand kan onbegrip hebben voor overmacht. Ik had dan b.v. mijn oude tv abonnement gewoon wat later opgezegd.
    Evengoed bedankt.
    Beste heer v. Dril,
    We hebben inmiddels deze klacht ook bij onze afdeling communicatie neergelegd. We hopen dat bij eventuele toekomstige problemen er actiever geïnformeerd kan worden. Als u tevreden bent met uw klachtafhandeling via deze site, zou u deze dan willen beoordelen en sluiten?
    Afgehandeld en afgesloten.

Q

Ook een klacht indienen over Online.nl?