Opgelost door Online.nl: Niet leveren van het bestelde
Details
Klacht
Online maakt bij trouwe klanten reclame over interactieve TV, Dus overgestapt en nieuw abt. aangegaan. Online levert kastje pas na de afgesproken datum en het extra pakket (entertainment) zat er niet bij. Klacht gemeld bij online en men heeft een dossier aangemaakt. Vervolgens hoor je helemaal niets meer. Als je belt of mailt kan niemand iets zeggen over dit probleem en wanneer het wordt opgelost. Men verschuilt zich door te melden dat het is doorgeschoven naar een andere afdeling. En als je dan vraagt of je doorverbonden kan worden met die andere afdeling kan dat "helaas" niet. Ik overweeg dan ook om het abb. op te zeggen omdat online niet heeft geleverd wat contractueel is afgesproken.Gewenste oplossing
Graag een datum wanneer het probleem door online wordt opgelost- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.