Opgelost door Online.nl: Niet leveren van het bestelde

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 143391
Gebruiker
Rofanl
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Online maakt bij trouwe klanten reclame over interactieve TV, Dus overgestapt en nieuw abt. aangegaan. Online levert kastje pas na de afgesproken datum en het extra pakket (entertainment) zat er niet bij. Klacht gemeld bij online en men heeft een dossier aangemaakt. Vervolgens hoor je helemaal niets meer. Als je belt of mailt kan niemand iets zeggen over dit probleem en wanneer het wordt opgelost. Men verschuilt zich door te melden dat het is doorgeschoven naar een andere afdeling. En als je dan vraagt of je doorverbonden kan worden met die andere afdeling kan dat "helaas" niet. Ik overweeg dan ook om het abb. op te zeggen omdat online niet heeft geleverd wat contractueel is afgesproken.

De oplossing

Graag een datum wanneer het probleem door online wordt opgelost

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Rofanl,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain
  2. Auteur
    Rofanl
    Datum
    Dat is nu precies het probleem bij online, alle reacties zeggen dat ze er later op terug komen maar ze kunnen niet concreet zeggen wanneer. Zo wordt je al ruim 3 weken aan het lijntje gehouden. Of je nu belt, mailt of via Faceboek. En de oplossing is zo simpel, lever wat is afgesproken.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Rofanl,

    Wij hebben vandaag en gisteren geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen. Helaas kregen wij geen gehoor.

    Wij zullen het op een ander moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Rofanl,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoek ik u om contact met ons op te nemen.

    Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Shauna
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Rofanl,

    Wij hebben eerder telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    Rofanl
    Datum
    Pas na lang aandringen is de klacht naar behoren opgelost. Het heeft echter geen vertrouwen gegeven om een volgende keer weer met on-line in zee te gaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rofanl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen