Klacht Online.nl: niet leveren van modem en tv kastje

NvdV

wij krijgen maandag (hopelijk) internet en tv via online.nl.
Helaas is vorige week alle installatie apparatuur naar een heel oud adres gezonden van ons. zeer vreemd. Men beloofd keer op keer dat de aansluit apparatuur wordt verzonden maar heb nog steeds niets. ook geen verzendcode. npog 2 dgn te gaan en dan heb ik helemaal geen internet meer. niet handig in deze coronatijd met thuiswerken. Hetlijtk toch zo makkelijk om te checken en evt een opdracht te geven een modem en tv kastje te versturen. Helaas neemt niemand actie en blijft het antwoord. we kunnen u ook niet helpen u moet wachten op een mail met de verzendcode :( zo slecht. jammer van deze start en het was niet nodig dat dit zo escaleert.

Stuur het modem en kastje po op

NvdV
    nu 15 juni wordt doodleuk gezegd. uw internet is opgeleverd. klopt niet van. heb geen modem, tv kastje oid ontvangen. kan niet werken.
    bij tel contact weet niemand van iets. wat een mis-communicatie daar.
    NvdV
    Online heeft contact opgenomen. Het huidige contract geannuleerd en een nieuwe aanvraag gemaakt. Nu modem en tv kastje ontvangen. Choas met de mail die je krijgt maar hopelijk maandag as alles werkend. Nu nog hopen dat de financiële afwikkeling goed gaat verlopen
    beste Online.nl,

Dank voor uw reactie. Het klopt dat tv ontvanger en modem zijn ontvangen. Helaas komt er nog steeds geen internet binnen. nu 22 juni wederom gebeld,. 23 juni komt monteur :(.
    NvdV
    wat een slechte service. nu blijkt na verkeerde aansluiting ook nog eens dat er geen internet is te leveren ivm problemen met de grondkabel. Volgens de kpn monteur is dit al jaren bekend. Terwijl de buren gewoon internet van KPN hebben. advies om dan maar een kpn abb voor een jaar te nemen want dan lossen ze het wel op, slaat alles. nooit meer met online in zee.
    NvdV
    Haha. Tranen lopen over mijn wangen. U komt er we heel makkelijk van af. 15,50?! Waarvoor? U blijft zwaar in gebreke en doet niets om het probleem op te lossen. Ik spuit de klacht dus niet, sterker Nog ik zal kijken welke mogelijkheden ik heb om verder te eacaleren

Ook een klacht indienen over Online.nl?